jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
Kissakoelma nummero börh Kissakoelma nummero börh
loooooooolllll :DDDDDDDD loooooooolllll :DDDDDDDD
Jhnnalle <3 Jhnnalle <3
Tissit Tissit
Kuvakommentti Kuvakommentti
Pelaajat Pelaajat
Pikku-Pertti kouluruokalassa Pikku-Pertti kouluruokalassa
Tsemppikoiron viisaudet Tsemppikoiron viisaudet
Apinaa koijataan Apinaa koijataan
Norgalas ja Valupertti taas... Norgalas ja Valupertti taas...
hehe :D hehe :D
Syöpäläiset vittuun euroopasta Syöpäläiset vittuun euroopasta
Muistutukseksi Muistutukseksi
plöts :3 plöts :3
tämän ei pitäisi olla hauskaa tämän ei pitäisi olla hauskaa
anime sanna marin anime sanna marin
She's still beautiful She's still beautiful
Kellotamme tv:tä - kokoelma Kellotamme tv:tä - kokoelma
Rouhea ASMR-video (saippuanleikkuuta) Rouhea ASMR-video (saippuanleikkuuta)
Sid Meier's Sid Meier's
Covid-19 tips Covid-19 tips
Reilukerho Reilukerho
Batguy Batguy
 1 126 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 20.01.2022 01:47:06
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 20.01.2022.

Iiris, tuo aikamme talousnero

[60802] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [526x526] [] []
tiedosto.jpg

iiris suomela

(11)  · 

iiris

(17)  · 

vihreät

(424)
20.01.2022 01:51:38
#540919 [+2] Piilota Suosittele

Eikö se Kiurukin kummastellut kun tivattiin, että mistä otetaan varat menoihin niin ihmetteli väitettä, että ne otettaisiin kansalta, koska ei niitä kansalta oteta vaan veroista.

20.01.2022 01:58:16
#540920 [+5] Piilota Suosittele

Polttoaineiden hinnan korotukset eivät vaikuta pienituloisiin, koska isotuloisemmilla on enemmän varaa ostaa bensaa... Kaikki taloustieteen opukset luettu ja omaksuttu...
Mulle satasella samaa mitä iiris vetää

20.01.2022 02:08:07
#540924 [+1] Piilota Suosittele

Ei myöskään kaupan laskua ole mielekästä pyytää maksamaan jonon ensimmäiseltä. Jonon viimeinenhän sen maksaa.

20.01.2022 02:28:41
#540929 [+-] Piilota Suosittele

>>540920
Mulle satasella samaa mitä iiris vetää

Ei aivopesusta tarvitse maksaa.
Saat siitä oikeastaan jopa korvausta, jos olet kiltisti.
"Kerho" tosin hoitaa kyllä hommat, vaikket olisikaan.

[ 7 viestiä | ]