Onpas tumma Onpas tumma
Kuuma puhelin Kuuma puhelin
Mutsin dildo juuttunut hihaan Mutsin dildo juuttunut hihaan
Arvaa mikä päivä? Arvaa mikä päivä?
Tissivalo Tissivalo
pari webmiä pari webmiä
Putum Putum
"Pahus... jäi henkiin." >:3 "Pahus... jäi henkiin." >:3
Kuvaotokset #29 Kuvaotokset #29
McCree's Bizarre Adventure McCree's Bizarre Adventure
Luolasto Luolasto
Neekeri Neekeri
Hei beibi kato mu spinnerii Hei beibi kato mu spinnerii
Mitä tässä tapahtuu Mitä tässä tapahtuu
Classy Classy
Ryyppäisin Ryyppäisin
Tämmönenkin elokuva tehty (1991) Tämmönenkin elokuva tehty (1991)
Fuck Me Jesus Fuck Me Jesus
Demand perfection Demand perfection
Rip & Tear (live) Rip & Tear (live)
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
Päivä puistossa Päivä puistossa
Woron ilmestys Woron ilmestys
:3 :3
 854 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 19.01.2022 11:56:46
[ + 2 - | ]

Kuumemittari

[60781] [20220118_091027.jpg] [0.09 MB] [709x765] [] []
20220118_091027.jpg

19.01.2022 12:09:06
#540601 [+2] Piilota Suosittele

Nyt kun on uudesti kohta tuleva, niin koronaa saa levittää passilla, mutta ei passittomana. Myöskään et saa terveenä liikkua.

19.01.2022 12:35:55
#540609 [+1] Piilota Suosittele

Eilen ostin kaksi oireettoman kotitestiä rouvalle ja itselle. Voidaan turvata riskiryhmään kuuluvat vanhempani kun suunnitellaan kyläilyä.

19.01.2022 13:45:57
#540617 [+-] Piilota Suosittele

>>540615

En minä tuosta nolostu. Hauskinta tässä on se, ettei rokote auta pätkän vertaa. Nyt jo sairaaloissa kahdesti rokotettuja paljon. Kolmatta rokotetta ei suositella.

19.01.2022 14:13:12
#540619 [+3] Piilota Suosittele

>>540611
Jos testi näyttää negatiivista voi kyläillä, jos positiivista niin ei voi kyläillä. Äärimmäisen yksinkertaista. En aio jättää vanhempiani yksin, enkä myöskään ottaa riskiä että tartutan tietämättäni korona tai jopa aiheutan kuoleman.

20.01.2022 05:34:37
#540965 [+-] Piilota Suosittele

Eikö se normaali ruumiinlämpö ole juurikin 37 astetta? Miksi kuumemittarin tarvitsisi näyttää yhtään vähempää? Sitten vasta kun on 38 niin voi sanoa, että on kuumetta.

[ 14 viestiä | ]