Kjeh Kjäh Kjeh Kjäh
Biene joulutervehdys :3 Biene joulutervehdys :3
Totuus ilmastopropagandasta Totuus ilmastopropagandasta
Lelu Lelu
apustus peukku apustus peukku
Elmer1:n lempi kuntoilulaite Elmer1:n lempi kuntoilulaite
Lemmy Lemmy
Heräsi saatana Heräsi saatana
Paint-Joulukalenteri 2018 Luukku 14 Paint-Joulukalenteri 2018 Luukku 14
porno pettymys porno pettymys
Pöntöstä asiaa Pöntöstä asiaa
Tilasi pizzan Tilasi pizzan
Luukku 12. Luukku 12.
Men in Black Men in Black
Jembounteroiden mediat Jembounteroiden mediat
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Suu auki Suu auki
Fuufuu Fuufuu
Pamputtimen joulu Pamputtimen joulu
Ilta pilalla Ilta pilalla
A Very Skeletor Christmas 3 A Very Skeletor Christmas 3
Feel Good Inc. (metal cover) Feel Good Inc. (metal cover)
Luukku 9. Luukku 9.
ihanperusanaali ihanperusanaali
 889 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.09 MB, 1 tiedosto, 14.01.2022 20:31:23
[ + 3 | ]

Tekaisin hatsapurin

[60633] [20220114_171917.jpg] [3.09 MB] [4128x3096] [] []
20220114_171917.jpg

hatsapuri

(16)  · 

juustoleipä

 · 

kananmuna

(34)
15.01.2022 01:02:27
#539411 [+-] Piilota Suosittele

>>539359
Itse pistit reseptin tähän mediaan ja sen mukaan toimin.


Muunkin hieman.
Eli tein juustoista mitä löytyi.
Perus pitsataikina.
Täyte:
Arkijuustoa
Salaattifetaa
Aurajuustoa
Raejuustoa
Pari kananmunaa
Jauhoa
Vartti uunissa 225 lämmössä ja yksi raaka kananmuna päälle.
Pari minuuttia ja ulos. Voinokare päälle ja voitelu reunoille.

15.01.2022 05:37:36
#539476 [+-] Piilota Suosittele

>>539325
Sain normaalisti rasvaa ja suolaa säihkättämättömänä eräs päivä aamupalana jo kokonaisen Haapasalon lätyn vetäneenä melkoiset "rasvaöverit".
Tämä näyttää pyöreästi arvioiden ainakin kolmanneksen isommalta ja pelkkä pinta kiiltää rasvasta sen verran, että muutama keventävä ainesosa ei ehkä olisi pahitteeksi.
Tosin, jos tämä koko komeus olisi tarkoitettu minulle syötäväksi ja aloittaisin vasemmasta laidasta, niin taistelisin itseni ainakin tuohon kananmunaan asti :D

[ 16 viestiä | ]