Olet epäilyksen alaisena huumon >:3 Olet epäilyksen alaisena huumon >:3
Pelikaveri Pelikaveri
Vitun sale Vitun sale
Vasempi parempi Vasempi parempi
Helsingin sanomat, 28.7.1914 Helsingin sanomat, 28.7.1914
Voisin ottaa pikaiset rabsit ennen nugahtamista :3 Voisin ottaa pikaiset rabsit ennen nugahtamista :3
hävytöntä >:3 hävytöntä >:3
Motivaatiopuhe maanantain heräämisiin Motivaatiopuhe maanantain heräämisiin
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Kauppisen Top Kek -hattu Kauppisen Top Kek -hattu
Eipä kestä Eipä kestä
Crossover Crossover
shrek pelastaa lapset auschwitziltä shrek pelastaa lapset auschwitziltä
Voi ei Voi ei
Elämän suurimmat esteet Elämän suurimmat esteet
matika apu matika apu
this is fine this is fine
reeee reeee
Väijyssä Väijyssä
Olen hylkke Olen hylkke
Teukka iskee! Teukka iskee!
Homo Homo
Et voi nukkua nyt, Viholliset on lähellä Et voi nukkua nyt, Viholliset on lähellä
Flash AAA Flash AAA
 869 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 28.12.2021 18:23:52
[ + 0 | ]

MP siitä, että kristinuskoa levitettiin miekalla?

[60100] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [498x666] [] []
tiedosto.jpg

kristinusko

(13)
28.12.2021 18:30:16
#534092 [+1] Piilota Suosittele

Ja vaikka levitettiin, niin mitä sitten? Tiesitkö, että ihan tavallisia lakejakin oli missä katkottiin pää? Varkaudesta lähti sormia ja pettävä muija haudattiin elävältä. Sen aikaisen kuningaskunnat ryöteli ihan samanlailla kuin viikingit. Viikingit eivät olleet kristittyjä tuolloin, vaan uskoivat omiin jumaliinsa. Oikeastaan vähän kaikkialla katkottiin päitä, se oli ihan normaalia siihen aikaan. Julkisia teloituksia, roomassa oli taas ihan omat next level sirkushuvinsa.

28.12.2021 18:31:16
#534094 [+1] Piilota Suosittele

Niin just. Kyllä sitä voi kirveelläki levittää. Ihmisen pitää sisäistää että se tuhoutuu jos se ei hyväksy Jeesusta. Hänelle itselle on parempi että se tapahtuu nopeasti ja kivuttomasti.

28.12.2021 18:40:18 | 18:43:04
#534103 [+-] Piilota Suosittele

>>534102 Tuu koittaa ihan millon vaan barbaari. Katso nyt. Sä oot pelkkä tekopyhä valehtelija. "Tapetaan apinat" sanot. Ainoa ero tässä on vaan on että sun järjestelmää kukaan ei tunnista, eikä sitä voi opiskella mistään.

28.12.2021 18:50:09
#534108 [+-] Piilota Suosittele

>>534106 Mihin sä itse pyrit sun omalla propagandalla ja aivopesulla? Etkö sä pyri juuri samaan? Voisitko myös kertoa sen filosofian jota sä esität tilalle? Vai onko se vain joku random homokaaos?

[ 13 viestiä | ]