Sonicin suunnittelu Sonicin suunnittelu
gondolan kotoinen kahvihetki gondolan kotoinen kahvihetki
Tee palvelus planeetalle, istuta puu Tee palvelus planeetalle, istuta puu
Sonic -elokuvan kunniaksi Sonic -elokuvan kunniaksi
Hassu setä Hassu setä
komentaja kittenson komentaja kittenson
Joutui Heinz-mainostajan kohteeksi Joutui Heinz-mainostajan kohteeksi
En voi hyvin En voi hyvin
Pyrstötähti osa 1-6 (Mora) Pyrstötähti osa 1-6 (Mora)
:3 lopeta tuo :> :3 lopeta tuo :>
DRG - M1000 endurance DRG - M1000 endurance
Ground coffee Ground coffee
Janottaa kuin pientä oravaa Janottaa kuin pientä oravaa
Jos tiedät mitä tarkoitan ;) Jos tiedät mitä tarkoitan ;)
Yön Timon valotus Yön Timon valotus
? ?
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
ei täältä mitään tipu ei täältä mitään tipu
Leif is hagert Leif is hagert
sauli ja pekka sauli ja pekka
Hot redhead Hot redhead
Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 7-12 (Ukkostimi) Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 7-12 (Ukkostimi)
paperi paperi
voi kakka voi kakka
 784 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.16 MB, 2 tiedostoa, 14.11.2021 04:03:03
[ + 3 - | ]

Pinja Vuorinen vasemmistonuorten pj

[58505] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [594x812] [] []
tiedosto-1.jpg
[58504] [tiedosto-2.jpg] [0.08 MB] [592x875] [] []
tiedosto-2.jpg

vasemmisto

(216)  · 

vasemmistonuoret

14.11.2021 06:29:22
#516098 [+3] Piilota Suosittele

Voihan peijooni sentään.
En ole kaljuuntuva.
En insinööri.
En pukumies. (Lasketaanko farkut ja kauluspaita puvuksi?)
Aurinkolaseja tahi lippalakkia en käytä. (Suojalasit ovat kyllä tummat kesällä.)
En ole myöskään "vaaleaihoinen ", vaan väritykseltäni lähemmäs pronssia, mutta musta on silti musta ja joka käyttäytyy kuin neekeri on edelleen neekeri.

14.11.2021 10:21:04
#516111 [+4] Piilota Suosittele

Hirveän sekava ulostus / oksennus pinjalla.
Oliko tarkoitus tehdä kommentoijista kollaasi ja todistaa että he ovat"kaljuuntuvia pukumies insinöörejä"?
Ainakaan alin rivi 1 vasemmalta, Tuomas Enbuske ei ole mikään insinööri.
Lisäksi pari herraa on vain 2 vuotta 24-v pinjaa vanhempia, eikä näistä kollaasin herroista edes puolet näytä kärsivän kaljuuntumisesta.
Joten Pinja, syö ne lääkkeet äläkä ole apina niinkuin edeltäjäsi Liban Sheikh.

14.11.2021 16:55:33
#516185 [+4] Piilota Suosittele

Taas yksi misandristi nousukas politiikassa lisää?

Miesviha on kivan trendikästä. Samalla sanotaan, että kaikkia pitää suvaita ja ymmärtää.
Kovin ristiriitaisia ovat nämä nousukkaat.

14.11.2021 20:33:39
#516280 [+-] Piilota Suosittele

>>516098

En ole kaljuuntuva.


Voisit olla

En insinööri.


Voisit olla

En pukumies.


Voisit olla

Aurinkolaseja tahi lippalakkia en käytä.

En ole myöskään "vaaleaihoinen ", vaan väritykseltäni lähemmäs pronssi


Prossi on perinteisesti voitettu. Hopea olisi häviö.

[ 10 viestiä | ]