kissa kissa
😂👌 😂👌
läheltä piti läheltä piti
..ne vanhat hyvät ajat ..ne vanhat hyvät ajat
Keski-ikäiset Keski-ikäiset
vihreiden puoluekokous vihreiden puoluekokous
Kumpi ompi parempi? Kumpi ompi parempi?
Mökötys Mökötys
Apustaja saunoo Apustaja saunoo
Jussi Jussi
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
antiikkinen panokone antiikkinen panokone
Sannan mussu lähettää terkkuja 🤣 Sannan mussu lähettää terkkuja 🤣
Neekerit Neekerit
Kullervo Joensuu Kullervo Joensuu
Yle propagandaa taas 22. Yle propagandaa taas 22.
Vittusaatana Vittusaatana
hiekkaveistos2 hiekkaveistos2
mariinistö mariinistö
victoria victoria
Myö ollaanki homoja! ihihihihiii lällälläää! Myö ollaanki homoja! ihihihihiii lällälläää!
purjeveneily purjeveneily
Woke tiivistettynä. Woke tiivistettynä.
tissit tissit
 831 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 12.11.2021 16:40:57
[ + 10 | ]

B3 variantti

[58403] [variantti.jpg] [0.04 MB] [720x785] [] []
variantti.jpg

variantti

 · 

thl

(19)
07.04.2024 23:00:48
#612895 [+-] Piilota Suosittele

EA847 1.8L, kaasari -80 luvun kone muunettuna ysärille ruiskuksi oli kyllä kuolematon kone. tehoja vain 74 heppaa, mutta +650Tkm tuli mittariin ennen kuin lähti seuraavalle ajajalle. Sain parilla sadalla vaihdossa nuhasen E36 318 tilalle ja vielläkin kaduttaa. Pikkuproteesissa on enemmän tehoja, mutta huoltokulut bemari luokkaa, vaikka bemmin mittarissakin on jo +400Tkm. Nuhaset vw/audi "isot" rivi neloiset koneet ovat kestäviä, kunhan hihnat, öljyt vaihtaa ja 200Tkm välein hydraaliset nostimet.

[ 5 viestiä | ]