DYAC-kokoelma DYAC-kokoelma
elämä elämä
Korkeammalle Korkeammalle
Sun vika! Sun vika!
wPaint wPaint
Mark Zucc Mark Zucc
Koiroilu menee pieleen Koiroilu menee pieleen
Tornadoisku Tornadoisku
Puukottaja unelmoi Puukottaja unelmoi
Woah Woah
Se oli tonnin pekoni Se oli tonnin pekoni
aktiivimalli yhyy aktiivimalli yhyy
Kissanminttuöverit (lelusta) Kissanminttuöverit (lelusta)
Mad Tv - Oven for Kids Mad Tv - Oven for Kids
Moderni arkkitehtuuri on hienoo Moderni arkkitehtuuri on hienoo
Sähkönmyyjä joni Sähkönmyyjä joni
Trashia aamuyöhön... Trashia aamuyöhön...
Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin
hehe hehe
jugurttia XDD jugurttia XDD
allahu akbar allahu akbar
Keräilykohde kaupan Keräilykohde kaupan
Karaokea vähän kännissä Karaokea vähän kännissä
Jeesuksen pääsiäinen nykyaikana Jeesuksen pääsiäinen nykyaikana
 838 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.72 MB, 1 tiedosto, 11.11.2021 12:18:20
[ + 2 | ]

KFC jonotus

[58373] [kfc.jpg] [0.72 MB] [1920x1080] [] []
kfc.jpg

kfc

(53)  · 

kana

(136)  · 

ämpäri

(17)  · 

jengi

(12)  · 

jonottaa

11.11.2021 18:43:54
#515255 [+2] Piilota Suosittele

Huutista kyl :D Pitää kyl joskus testaa, mutta sama kun BK:n kanssa että ei mikään vitun kiire ja kuka vittu jonottaa jotain paskaa pikaruokasafkaa?

11.11.2021 20:08:29
#515268 [+1] Piilota Suosittele

Baltiassa on tullut KFC kokeiltua ja ihmeteltyä.

Ja todettua, että Suomessa S-ryhmän OFC-kana on parempaa, paremmat ja fiksummat annokset ja mikä tärkeintä, suomalaista kanaa.

12.11.2021 10:12:28
#515358 [+-] Piilota Suosittele

Nyt jonottajat saivat tyhjän ämpärin täyden sijasta. Se vain täytetään kassalla :) Voin melkein kuvitella sitä roskan määrrää. Mihin tyhjät ämpärit jätetään koska mukaan niitä ei varmasti kukaan ota.

13.02.2022 21:52:45
#547415 [+2] Piilota Suosittele

Tuli turun reissulla testattua.
Ei erikoista, aika hintavaa kun miettii että 6 "suikaletta" kanaa + 12kpl hot wingsejä + pieni limu = 19,10€.
Joten ei kovin pian uudestaan, ennemmin paikallinen lounas paikka tai kebula jo hinnan / annos koon puolesta.

[ 7 viestiä | ]