Hapsi bilettää Hapsi bilettää
saarineekereiden alasajo saarineekereiden alasajo
Mjäyyyyy Mjäyyyyy
Limbo Limbo
Merimies ei tiedä kiikarin ja kaukoputken eroa. Merimies ei tiedä kiikarin ja kaukoputken eroa.
Heimo odottaa tilipäivää Heimo odottaa tilipäivää
Ryssien kalareissu Ryssien kalareissu
Stereotypia Stereotypia
Robotti ruttunen Robotti ruttunen
Suomalainen ensin Suomalainen ensin
Miksi ihmeessä niglettejä ei pahemmin arvosteta? Miksi ihmeessä niglettejä ei pahemmin arvosteta?
Unelmani on päästä helvettiin Unelmani on päästä helvettiin
ehana psyko ehana psyko
Harrastus Harrastus
Turri Turri
Kaikki maahantunkeutujat tämmösiin Kaikki maahantunkeutujat tämmösiin
. Heippalappu. . Heippalappu.
asunto asunto
Luolaston amikset ja muut trukkikuskit Luolaston amikset ja muut trukkikuskit
Keimo löysi seuraa Keimo löysi seuraa
Lauralauran toosassa haisee pylly Lauralauran toosassa haisee pylly
Pilkillä Pilkillä
Legendaarista Legendaarista
soumi apu soumi apu
 949 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.71 MB, 1 tiedosto, 09.11.2021 01:02:32
[ + 2 | ]

hyvät eväät

[58260] [evaat.png] [0.71 MB] [547x723] [] []
evaat.png

juomat

 · 

resilar

(8)  · 

käsidesi

(12)  · 

sinol

 · 

hönö olli

(50)
09.11.2021 08:14:37
#514390 [+-] Piilota Suosittele

Sinol on aika huono trangiakäytössä. Toimiihan se kyllä, mutta jättää ikävän tummumisen polttimeen sekä pannuihin. Toisaalta, erätuotteiden pitääkin näyttää sellaisilta niitä on käytetty.

Molempia itsellä on. Silti suosin enempi Marinolia.

[ 5 viestiä | ]