Nicolas Cage Nicolas Cage
Amerikan mellakat viikon päästä Amerikan mellakat viikon päästä
Yhyy oon uhri saan tehdä mitä haluun Yhyy oon uhri saan tehdä mitä haluun
Hääyön ylläri Hääyön ylläri
Palapaistia Palapaistia
DOG BLOOD - CHELLA RIDE DOG BLOOD - CHELLA RIDE
Piparkakkumies Piparkakkumies
Bobby meets Dr.Hamilton Bobby meets Dr.Hamilton
totuus roduista totuus roduista
Suomen tulevaisuus... Suomen tulevaisuus...
Cyberpunk Luolasto - Sutinaa sekä sukkahousuja Cyberpunk Luolasto - Sutinaa sekä sukkahousuja
Koulukiusattu liitty isikseen Koulukiusattu  liitty isikseen
I dont know anything about cars I dont know anything about cars
Rötv Rötv
No live matters No live matters
Juota puuta Juota puuta
Akun kakka onklema remake Akun kakka onklema remake
Ihana nainen Ihana nainen
Super hitters Super hitters
Hitleriä alkoi vituttaa nykymeno ja tuli takas Hitleriä alkoi vituttaa nykymeno ja tuli  takas
Runksrunks! Runksrunks!
:D :D :D :D
Mistä ilo voisi tulla elämääni? Mistä ilo voisi tulla elämääni?
gayjer gayjer
 742 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 04.11.2021 16:26:23
[ + 4 - | ]

Idiootit vaatii 🤣

[58100] [20211104_152500.jpg] [0.08 MB] [960x540] [] []
20211104_152500.jpg

vasemmistnuoret

04.11.2021 17:33:27 | 17:33:50
#512948 [+3] Piilota Suosittele

Joo kun ne rikkaat on varmasti vaan perseellään istumalla saanut sen omaisuutensa... Mikä tekee ihmisestä noin kateellisen? :D

04.11.2021 18:03:32
#512960 [+-] Piilota Suosittele

>>512942
Menee vaikeeksi, niin menetät kaiken omaisuutes valtiolle ja 45miltsii voitosta ja jäät kodittomaks ja alastomaks kadulle 5millii peräreijässä.

04.11.2021 18:07:45
#512965 [+3] Piilota Suosittele

Eipä yllätä, vaikka vanha juttu onkin. Tuo kumottiin sekunnissa nappulassa aikanaan miksi ei ole hyvä idea. Siihen liittyy investointien vähyys. Työpaikkojen tekeminen vaatii rahaa. 5 miljoonaa on aika vähän siinä vaiheessa.

04.11.2021 21:25:03
#513001 [+2] Piilota Suosittele

Se on hyvä vaatia kommunismia kunnes vahingossa voittaa vaikka lotossa niin tehdään saman tien Wahlströmit. Sekin entinen taistoilainen on piin kova kapitalisti nykyään ja vihaa köyhempiään.

[ 9 viestiä | ]