Viduttaako? Viduttaako?
its raining men its raining men
Miettikää.. Miettikää..
Husu ei armahda! Husu ei armahda!
feministnen hallitus feministnen hallitus
Lääketeollisuus tekee vain paalua jatkoa Lääketeollisuus tekee vain paalua jatkoa
Norsu Norsu
Ei jaksa kuin ryypätä Ei jaksa kuin ryypätä
Poikuuden menetys Poikuuden menetys
Britannialainen politikointi Britannialainen politikointi
Ano yrittää olla nokkelana Ano yrittää olla nokkelana
pocahontas pocahontas
Teletapit pääs Kabuliin Teletapit pääs Kabuliin
HOMBO HOMBO
Teemunaattori Teemunaattori
Joko on trumppia ikävä? Joko on trumppia ikävä?
Bidenin syy Bidenin syy
Kiitos Mestari! Kiitos Mestari!
Et laita sitä koronarokotetun verta Et laita sitä koronarokotetun verta
soti et mä oon valkone :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( soti et mä oon valkone :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Tiihonen Puopolon haastattelussa Tiihonen Puopolon haastattelussa
Repostnik luolastossa Repostnik luolastossa
Sanna. Sanna.
Hehe Hehe
 1 154 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.85 MB, 1 tiedosto, 03.11.2021 19:57:40
[ + 1 | ]

Taas ryssittiin

[58067] [VID-20211103-WA0019.mp4] [0.85 MB] [480x856] [] []

krabaatti

03.11.2021 22:01:07 | 22:01:28
#512760 [+-] Piilota Suosittele

>>512717
Joo ja kranaatit ei ole palopommeja kuten Hollywoodissa. Ikkunat varmaan olis hajonnu ja pellit lentäny oikeelta puolelta, mutta ei välttämättä mitään sytyttäny.

[ 3 viestiä | ]