olawi olawi
pekoa ja ihoa los veksissä pekoa ja ihoa los veksissä
Legenda Legenda
Hämpin pelastus Hämpin pelastus
No country for old men No country for old men
Forever dead - Torture killer Forever dead - Torture killer
neekeri neekeri
ei ollut hyvää >:3 ei ollut hyvää >:3
täällä sitä vaan ollaan täällä sitä vaan ollaan
ghost busters ghost busters
Hieno firma Hieno firma
heitto heitto
Nönnönöö! Nönnönöö!
Viinatilaus hinta Viinatilaus hinta
I have returned I have returned
Vumpalouskan isoisä poltti piippua Vumpalouskan isoisä poltti piippua
Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista. Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista.
Juhla Mokkaa Juhla Mokkaa
Aina miehen vika Aina miehen vika
Moi oon sun uusi naapuri Moi oon sun uusi naapuri
Muistetaan pitää ne maskit päässä Muistetaan pitää ne maskit päässä
nyt riittää :3 nyt riittää :3
Joko luolaston bensalenkkariamiksia kuumottaa? Joko luolaston bensalenkkariamiksia kuumottaa?
Pakko jatkaa menoa Pakko jatkaa menoa
 984 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.51 MB, 1 tiedosto, 31.10.2021 23:22:41
[ + 2 | ]

Valupertti opastaa poikia töihin

[57974] [0.jpg] [0.51 MB] [1035x1600] [] []
0.jpg

valupertti

(86)  · 

homo

(632)  · 

raksa

(34)  · 

työmaa

(24)  · 

gay

(194)
31.10.2021 23:31:21 | 23:32:56
#512117 [+2] Piilota Suosittele

>>512115 Ihan vakavasti. Tuollainen käytös johtaa toimenpiteisiin. Minun työmaillani tuollainen käytös johtaa protokollan läpikäynnin jälkeen potkuihin. Ja siitä on turha itkeä.

01.11.2021 00:04:38
#512125 [+2] Piilota Suosittele

>>512124
Kaikki paras källi on tää kun haet täysin uutta kesäpoikaa johonkin työhommaan.

-Katso sitä kokoajan silmiiin-
"Pomo tossa sano, että seuraavaa tehtävää varten mä otan sut"
-Pidä pieni paussi-
"...Tähän seuraavaan työtehtävään kaveriksi"

Protip, 15v pojat saattaa tota vähän säikähtää ;D

01.11.2021 03:17:40
#512174 [+-] Piilota Suosittele

>>512156
Ei se sano mitään, se tekee senkin edestä. Sellasia työmiehiä arvostetaan.

Sois tossa 6-8 tuntia kun pitäs pieni keikka heittää, eli turpa umpeen ja tekemään. Ketään ei kiinnosta paska(si/ni).

[ 14 viestiä | ]