Midäs däällä buuhadaan :DD:DDD Midäs däällä buuhadaan :DD:DDD
Teinejä Teinejä
kohtaaminen rannalla kohtaaminen rannalla
voi koira minkä teit voi koira minkä teit
miksi sanoa paljon sanoja miksi sanoa paljon sanoja
4 Internet history 4.1 Naurunappula 4.2 Luolasto 4 Internet history 4.1 Naurunappula 4.2 Luolasto
Vappu lähestyy Vappu lähestyy
Kratosta hymyilyttää Kratosta hymyilyttää
STONEHEART - (Crypt Tv) STONEHEART - (Crypt Tv)
mitä me tehdään sängyllä ? mitä me tehdään sängyllä ?
paardeissa paardeissa
tule tänne, tule tule tule tänne, tule tule
pitäiskö tänne perustaa oma osto/myynti palsta ? pitäiskö tänne perustaa oma osto/myynti palsta ?
:miettiä: :miettiä:
Kamerukset Kamerukset
Meni vaan selkä poikki Meni vaan selkä poikki
En nauti tästä :p t. kisse :3 En nauti tästä :p t. kisse :3
ooppaa ooppaa
Ranskalaiset niin vitun servattu Ranskalaiset niin vitun servattu
Mä Tykkään Koirista Mä Tykkään Koirista
taas sitä mennään taas sitä mennään
Kerran valehtelija, aina valehtelija! Kerran valehtelija, aina valehtelija!
Tiukkaa tekee, mutta tehköön Tiukkaa tekee, mutta tehköön
rupla putosi rupla putosi
 981 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.51 MB, 1 tiedosto, 31.10.2021 23:22:41
[ + 2 | ]

Valupertti opastaa poikia töihin

[57974] [0.jpg] [0.51 MB] [1035x1600] [] []
0.jpg

valupertti

(86)  · 

homo

(631)  · 

raksa

(34)  · 

työmaa

(24)  · 

gay

(194)
31.10.2021 23:31:21 | 23:32:56
#512117 [+2] Piilota Suosittele

>>512115 Ihan vakavasti. Tuollainen käytös johtaa toimenpiteisiin. Minun työmaillani tuollainen käytös johtaa protokollan läpikäynnin jälkeen potkuihin. Ja siitä on turha itkeä.

01.11.2021 00:04:38
#512125 [+2] Piilota Suosittele

>>512124
Kaikki paras källi on tää kun haet täysin uutta kesäpoikaa johonkin työhommaan.

-Katso sitä kokoajan silmiiin-
"Pomo tossa sano, että seuraavaa tehtävää varten mä otan sut"
-Pidä pieni paussi-
"...Tähän seuraavaan työtehtävään kaveriksi"

Protip, 15v pojat saattaa tota vähän säikähtää ;D

01.11.2021 03:17:40
#512174 [+-] Piilota Suosittele

>>512156
Ei se sano mitään, se tekee senkin edestä. Sellasia työmiehiä arvostetaan.

Sois tossa 6-8 tuntia kun pitäs pieni keikka heittää, eli turpa umpeen ja tekemään. Ketään ei kiinnosta paska(si/ni).

[ 14 viestiä | ]