Viisauden Vantaanjoki Viisauden Vantaanjoki
mannea vituttaa mannea vituttaa
Biggers dokumentti Biggers dokumentti
Hapsi menossa päivätansseihin Hapsi menossa päivätansseihin
sienen alla sienen alla
5 nights at tissit 5 nights at tissit
Viime vuoden animetötö Viime vuoden animetötö
Tytöt Tytöt
Lääkäri apu Lääkäri apu
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
Naurunappulan Hotocaust Naurunappulan Hotocaust
maalaus tarvikkeet maalaus tarvikkeet
Hemulin vehnäjauhot Hemulin vehnäjauhot
kovat bileet kovat bileet
Mikki on vapaa Mikki on vapaa
hapsi treenaamassa hapsi treenaamassa
valtava tuhkakuppi valtava tuhkakuppi
Vitun neekerit Vitun neekerit
Ei käynnisty Ei käynnisty
Junassa on tunnelmaa Junassa on tunnelmaa
The Ring The Ring
Ufokulttuuri on jo täällä Ufokulttuuri on jo täällä
Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin
tuet ei tullu tuet ei tullu
 795 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 15.10.2021 16:23:52
[ + 4 - | ]

Tästä segregaatio alkaa

[57440] [liikunta.jpg] [0.07 MB] [834x960] [] []
liikunta.jpg

liikunta

(5)  · 

korona

(299)  · 

rokete

 · 

rokottamaton

15.10.2021 16:30:07
#508199 [+2] Piilota Suosittele

Juoksu on tehokkaampaa urheilua fyysisesti. Frisbeegolf kehittää motoriikkaa ja tyylin omaksumista. Itse en fresbeegolfista niin välitä, muutoin kuin sen muutaman kalian takia.

17.10.2021 12:30:36 | 12:32:31
#508675 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli skidinä sellanen ongelma et ei ollu omia hokkareita ja ne koulun jokku talvisodan aikaset paskat paino jalkaa niin et ku mä itku silmässä pyysin opettajalta vaihtoehtoista toimintaa.
No Jaskari laitto sit meikäläisen kävelemään tekojään ympäri ku muut pelaa lätkää.
Ensimmäisen kierroksen puolivälissä huomasin verkkoaidassa reiän ja otin mallia Ritolasta.
Kumma kyllä asiasta ei puhuttu enempää vaikka tää jätkä oli laittanut yhden jätkän juoksemaan Cooperin testin pyyhe lanteillaan ku sillä ei ollu verkkareita.

Tai sitte kyse oli vaan siitä et se tajusi ettei se saa mua millään kiinni jos lähtee juoksemaan mun perään mettässä.
Vähä sama ku se yks englanninopettaja joka vaan anto mun rauhassa lukea ite valitsemaani romaania.
Hiukan se sitä Salvatoren dark elf trilogyn toista osaa selaili ennenku anto sen takas ja jatkoi oppituntia asiaa enempää kommentoimatta. :P

[ 6 viestiä | ]