Balls deep Balls deep
Leikki loppui paskaan Leikki loppui paskaan
Mummon pullavati ei sovellu mikroon Mummon pullavati ei sovellu mikroon
Ennen oli kunnollista Ennen oli kunnollista
aktiivimalli yhyy aktiivimalli yhyy
A day in the life of a Roman soldier - Robert Garland A day in the life of a Roman soldier - Robert Garland
Cyanide & Happiness shorts Cyanide & Happiness shorts
Tornadoisku Tornadoisku
Tarpeeksi kova kakkonen niin kengät kastuu varmasti Tarpeeksi kova kakkonen niin kengät kastuu varmasti
Vitun köyhät Vitun köyhät
Minä en ole mieS Minä en ole mieS
Särki Särki
8) 8)
Haddock selittää sotajuttuja Haddock selittää sotajuttuja
maukoisaa maukoisaa
Mieluisa lelu Mieluisa lelu
Huehuehue Huehuehue
Vahvin keiju ja vahvin presidentti Vahvin keiju ja vahvin presidentti
viu viu viu viu viu viu
Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei
Aamumurot väärään kurkkuun Aamumurot väärään kurkkuun
Abrilliä! Abrilliä!
Herrasmies Herrasmies
Sä oot kommunisti Sä oot kommunisti
 734 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.10.2021 17:41:29
[ + 4 | ]

Kuin vanhoina hyvinä aikoina SNTL:ssä

[57171] [244527445_10159363088634788_4671654170714164345_n.jpg] [0.06 MB] [540x960] [] []
244527445_10159363088634788_4671654170714164345_n.jpg

neuvostoliitto

(97)  · 

brexit

(6)  · 

iso-britannia

 · 

pula-aika

06.10.2021 21:58:54
#506130 [+-] Piilota Suosittele

Oh no, brittifirmat ei oo halukkaita maksamaan joutavasta roskasta mitä myydään EU:ssa. Miten tästä selvitään, milloin heinäsirkat hyökkäävät syömään sadon kun ei ole kerran rekkakuskejakaan enää? .... Ai niin, tilaavat ite suoraan Kiinasta mitä haluavat ja alkavat maksaa käypää palkkaa kuskeille. Problem solved.

06.10.2021 22:08:12
#506133 [+-] Piilota Suosittele

>>506127

Heetkinen. Eikös britit liittyny tuossa keväällä johonki kauppajärjestöön mikä katto ainakin itä-aasian ja jopa vissiin jenkitkin? Ei ne yksin sentään oo jääneet. Ja vielä seki, että EU homot vinku ja vaikersi siitä, että Britit sano ettei EU laivastoilla oo mitään asiaa niiden aluevesille kalastamaan. EU halus, että tottakai pitää päästä, mutta ylähammasväki sano, että maksakaa sitten. Ei tainnu tulla sopua. Kostoksi EU sitten laitto tulleja ja ties mitä tariffeja briteille, mutta jos rehellisiä ollaan niin britit tarvii eeuuta yhtä paljon ku ryssät suomalaista juustoa. Kiva lisä, mutta ilmankin pärjää oikein mainiosti.

06.10.2021 23:34:18
#506143 [+2] Piilota Suosittele

>>506133 Niin ne venäjän pakotteet.
Pietarissa & Moskovassa löytää ihan ketju marketeistakin oltermannia ym suomalaisia kestojuustoja, tosin kilohinta taitaa pyöriä siinä 16€/kg koska salakuljetus lisä.
Mutta sitten löytyy kumman paljon valkovenäläisiä, moldovalaisia ja kalingradilaisia elintarvikkeita, jotka on todellisuudessa ostettu - roudattu EU:n itä-blokki maasta valkovenäjälle tai moldovaan ja pakattu siellä uusiksi venäläisillä tuoteselosteilla & pakkauksiin ja vot pietarilainen tatjana saa kenties tanskalaista possua joka teurastettiin, paloiteltiin puolassa, pakattiin Hrodnassa ja myytiin Yunonan torilla pietarissa.
Moskovassa Vasilli ostaa puolestaan pakaste vihannessekoitus pussin jonka pavut on italiasta, porkkanat puola-tsekki, sipuli saksasta ja tomaatti & paprika espanjasta, pilkottu & pakattu hollannissa / belgiassa roudattu Kisinoviin jossa uusipaketti ja päätyminen Auchanin jättimarkettiin podolskin kaupunginosaan moskovassa.

06.10.2021 23:44:05
#506144 [+-] Piilota Suosittele

>>506143

Näinpä. Nythän äiti aurinkoisemme tais ehotella, että estetään netissä pääsemästä ulkomaalasille peliluolille. Osa 1. Mene googleen. Osa 2. Näpytä free vpn. Osa 3. Pelaa jälleen. Aikaa menee minuutista pariin koko operaatioon. Tätä se on ku ideologiset idiootit ei tajua, että miten maailma oikeasti toimii.

[ 6 viestiä | ]