Volmarin illallinen Volmarin illallinen
kertulla on asiaa kertulla on asiaa
Vegaanisaalis Vegaanisaalis
onpa vänkä laite :3 onpa vänkä laite :3
Bojoing! Bojoing!
MKDMAYN MKDMAYN
Hapsin sisko Hapsin sisko
vasen vasen
dib dib
Ossy apu apustaja Ossy apu apustaja
Voi jeesus Voi jeesus
Mummon piirakka Mummon piirakka
Ei kestä kiittää t. Miami Ei kestä kiittää t. Miami
spurdo spurdo
Emme pura kuusta tänä vuonna :3 Emme pura kuusta tänä vuonna :3
Anubis noutaa kepin Anubis noutaa kepin
Gayjer Gayjer
sims logiikka sims logiikka
Cyberpunk Luolasto - Mustaa tulee takaa :O Cyberpunk Luolasto - Mustaa tulee takaa :O
Minun peltojani ette vie! Minun peltojani ette vie!
mlem mlem
CyberpunkLuolasto - Cutenap CyberpunkLuolasto - Cutenap
Star Wars Kitted edition :3 Star Wars Kitted edition :3
HV iran! HV iran!
 733 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 22.09.2021 13:42:43
[ + 4 - | ]

Banana

[56883] [banana.jpg] [0.06 MB] [960x662] [] []
banana.jpg

22.09.2021 15:39:05
#502910 [+1] Piilota Suosittele

Tunnetusti suomalaiset syövät banaanin raakana.
Toisaalta minä en syö banaaneja, koska neekerit ovat lähmineet niitä sottaisilla etukäpälillään.

22.09.2021 18:33:29 | 18:34:03
#502941 [+1] Piilota Suosittele

itsekkään en syö banaania. joskus yläasteen retkipäivänä söin epähuomiossa banaanin niin meinasin kuolla siihen mahakipuun.

[ 2 viestiä | ]