Ennen oli ennen ja nyt on nyt Ennen oli ennen ja nyt on nyt
Läski-Freddyn kissa Läski-Freddyn kissa
Jenkemiä Jenkemiä
pupujussi pupujussi
Gondola pohtii kosmologiaa Gondola pohtii kosmologiaa
draamaa pitkästä aikaa draamaa pitkästä aikaa
Mitali taistelusta Karjalankannaksella Mitali taistelusta Karjalankannaksella
Gondola laavavirran katveessa Gondola laavavirran katveessa
Sota ei yhtä miestä kaipaa Sota ei yhtä miestä kaipaa
Fitness - Esoteric business Fitness - Esoteric business
Evolution of the Bikini - with Amanda Cerny Evolution of the Bikini - with Amanda Cerny
hyvää yötä hyvää yötä
Vuoden 2017 paras PS4 peli - Life of Black Tiger Vuoden 2017 paras PS4 peli - Life of Black Tiger
Soon t. koiro Soon t. koiro
#Meetoo #Meetoo
Sotapelit nykyään Sotapelit nykyään
Saharan kettu Saharan kettu
Ole vain snibeti snab Ole vain snibeti snab
Tanssiva tohtori, täysin laillista Tanssiva tohtori, täysin laillista
Ei jaksa keksiä otsikoita 1 Ei jaksa keksiä otsikoita 1
Ole hyvä ja poistu Ole hyvä ja poistu
jekku jekku
Luolastossakin on Luolastossakin on
Jotkut pelit koukuttaa huolella Jotkut pelit koukuttaa huolella
 1 224 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 21.09.2021 00:10:07
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 21.09.2021.
👑 Katsotuin 21.09.2021.

eläkeläisen turvapaikka

[56851] [elakelaisen_turvapaikka.png] [0.39 MB] [332x1134] [] []
elakelaisen_turvapaikka.png

turvapaikka

(7)  · 

eläkeläinen

(5)
21.09.2021 08:08:03
#502559 [+2] Piilota Suosittele

Kyseinen henkilö ei merkitse mitään suomelle. Ze ei enää tuota poliitikoille. Sen sijaan pakolainen tuottaa poliitikolle paljon rahaa.

21.09.2021 10:51:41
#502569 [+-] Piilota Suosittele

Mistä tulee käsitys, että Suomi tarjoaa turvapaikkaa sellaisille, jotka eivät ole hengenvaarassa tai muuten oikeasti turvapaikkaa tarvitse?

21.09.2021 13:32:31
#502594 [+5] Piilota Suosittele

>>502569
Varmaan siitä kun ne turvapaikan hakijat lomailee kotimaassaan ja lähettää lapsensa oppimaan vanhempiensa kulttuuria ja juuria. Tuossa myös sanotaan että hyväksytään ne jotka oikeasti sen tarvitsevat. Tuossa ei missään sanota, että KAIKKI. Tyhmää että tuokin pitää erikseen mainita. Vähän sama kuin lukee rikostilastoja ja neekerit hohtaa kärjessä niin pitää muistaa sanoa, että ei kaikki ja suomalaiset kanssa. Miksi se pitää mainita?

21.09.2021 17:43:04
#502667 [+2] Piilota Suosittele

>>502665
Mikä nyt oli niin vaikeeta ymmärtää? Vai elätkö luulossa, että kaikki turvikset puhuu totta eikä osa tule esim. elintason perässä?

21.09.2021 21:59:50
#502772 [+2] Piilota Suosittele

Hyvin helppo päätellä onko aidosti sotaa paossa vai elintaso & diskobile surffaamassa.
Sotaa pakeneva pysähtyy ensimmäiseen turvalliseen maahan ja jää sinne odottamaan rauhan aikaa.
Elintasopakolainen taas matkaa 4- useamman euroopan maan läpi (joissa ei ole sodittu sitten ww2 ja ruotsissa ei silloinkaan)ruotsiin, norjaan tai suomeen koska somessa on kerrottu silloisen pääministerin tarjoamasta majoituksesta, taikaseinä rahasta, kela gold kortista, vähissä vaatteissa kulkevista naisista jne jne.
Joten ainoastaan pakolaisleiriltä haetut on niitä joita voi uskoa todellisiksi turvapaikan hakijoiksi.

22.09.2021 17:43:24
#502933 [+-] Piilota Suosittele

>>502932
Just ni.

Ps. Turvapaikkaturismi ei ole kiellettyä. Se voi olla moraalitonta, mutta ei kiellettyä. Maa voi luonnollisesti kieltää saapumisen, mutta sekään ei tee siitä kiellettyä.

22.09.2021 17:49:06
#502934 [+1] Piilota Suosittele

>>502933
Mistä tulee käsitys, että Suomi tarjoaa turvapaikkaa sellaisille, jotka eivät ole hengenvaarassa tai muuten oikeasti turvapaikkaa tarvitse?

Kumpi se nyt on? Saako vai eikö saa?

[ 22 viestiä | ]