Miina ja Manu Miina ja Manu
Voittamaton loppuvastus Voittamaton loppuvastus
Whee! Whee!
ime sitä ime sitä
Koiranaama Koiranaama
pelaa kanssani :3 pelaa kanssani :3
Edestä pois, että näkyy. Edestä pois, että näkyy.
muistakaa se kypärä muistakaa se kypärä
alladin mod alladin mod
Ei saa tulla Ei saa tulla
Äijä Äijä
Apina Apina
hyvää joulua :3 hyvää joulua :3
God Jul! God Jul!
Kuvakommentti seuraavalle kerralle kun sonja postaa Kuvakommentti seuraavalle kerralle kun sonja postaa
Joulumusiikkia Joulumusiikkia
og wlizer portaus nappulaan og wlizer portaus nappulaan
nyt olet oikea prinsessa nyt olet oikea prinsessa
Mina anna sinule virta-apustus Mina anna sinule virta-apustus
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
"Soon." >:3 "Soon." >:3
Sabatonin Talvisota poistettu Sabatonin Talvisota poistettu
tiernapojat tiernapojat
posti vois pistää paremmaksi posti vois pistää paremmaksi
 967 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.4 MB, 2 tiedostoa, 06.09.2021 19:06:04
[ + 4 - | ]

Elämä on valintoja..

[56459] [Screenshot_20210906-185642_Twitter.jpg] [0.31 MB] [1080x912] [] []
Screenshot_20210906-185642_Twitter.jpg
[56458] [Screenshot_20210906-185701_Twitter.jpg] [0.1 MB] [1079x264] [] []
Screenshot_20210906-185701_Twitter.jpg

kaukolämpö

 · 

perussuomalaiset

(81)
06.09.2021 19:32:36 | 19:33:00
#498182 [+1] Piilota Suosittele

>>498179

Kokoomus ruoskii eniten. Köyhät niitä tyhmyydessään äänestävät, vaikka kokoomus haluaa pistää oman kansan köyhät ja raihnaiset "suihkuun"

06.09.2021 19:34:22 | 19:35:21
#498186 [+-] Piilota Suosittele

>>498182 kokoomus ja persut on tainnut olla ainoat puolueet, jotka on ehdottaneet veronalennuksia. Vasemistopuolueilta on turha haaveilla veronalennuksia. He tietävät paremmin miten sinun rahat pitää käyttää

06.09.2021 19:35:49
#498188 [+4] Piilota Suosittele

>>498184

Suomen sähköverkko myytiin Kataisen rahanhimossa ja Haaviston perseennuolennan himossa.

Eli kokoomus ja kokoomuksen puisto-osasto oli siinäkin vauhdissa.

06.09.2021 20:05:26
#498200 [+4] Piilota Suosittele

Kuten kirjoitin vähän aikaa sitten. Suomi kampittaa itsensä. PAhempaan ja pahempaan suuntaan mennään. Sitten kun alkaa olla riittävästi niin voi muuttaa jo ulkomaille. Sitä ennen pitää ottaa löysät pois.

[ 12 viestiä | ]