taru siipien herrasta taru siipien herrasta
Slayjer festareilla Slayjer festareilla
Taikatemppu 2 Taikatemppu 2
hönön aivotuksia3 hönön aivotuksia3
Huomenta 😺 Huomenta 😺
Maiden whatsaappittelu Maiden whatsaappittelu
nyt on vääntöä nyt on vääntöä
Herätti perkele Herätti perkele
voihan perse voihan perse
Synnytys Synnytys
kun jäät kiinni kun jäät kiinni
pippeli pippeli
Dance Dance
meneepähän jalatkin hyötykäyttöön meneepähän jalatkin hyötykäyttöön
Not cool man, not cool! ;___; >:3 Not cool man, not cool! ;___; >:3
Triggers Triggers
vuohi keksi nugetit vuohi keksi nugetit
Rennosti sattana Rennosti sattana
minun paikka >:3 minun paikka >:3
karvapallot karvapallot
Järkyttävää Järkyttävää
kotivideo kotivideo
Viulu Viulu
iltapala iltapala
 632 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 21.08.2021 20:20:30
[ + 4 | ]

Expert

[55974] [expertti.jpg] [0.07 MB] [500x1000] [] []
expertti.jpg

21.08.2021 21:55:34
#492432 [+-] Piilota Suosittele

Vihreät ainakin hoitavat jokaista noista asioista katastrofaalisesti. Kuvittelevat kuitenkin olevansa asiantuntijoita noissa kaikissa.

22.08.2021 14:25:12
#492933 [+-] Piilota Suosittele

>>492931 Ei ole. Edes kiinalaiset ei ole niin typeriä. Ja ominavuin ne partalapset ei osaa niitä rakentaa. Porukan terävimmät kynät pelkää lankapuhelintakin. Ja koulua käyvä tyttölapsi on heidän pahin painajaisensa.

22.08.2021 14:30:08 | 14:32:56
#492938 [+-] Piilota Suosittele

>>492933
"Vuonna 2011 IAEA raportoi Iranin tutkivan Shahab 3 -ohjusten varustamista ydinkärjillä"

https://fi.wikipedia.org/wiki/Iranin_ydinohjelma

Nyt on vuosi 2021

"2. tammikuuta 2021 Iran ilmoitti IAEA:lle alkavansa rikastaa 20-prosenttista uraania, mikä on vastoin aiempaa ydinasesopimusta. Helmikuussa 2021 IAEA ilmoitti Iranin valmistavan ydinaseisiin soveltuvaa uraanimetallia"

Edit. Uskon että tämä on myös keskeisin syy miksi yhdysvallat tuovat demokratiaa niin väkivaltaisesti lähi-itään.

22.08.2021 14:53:06
#492954 [+-] Piilota Suosittele

>>492945
Ei se asia ole aivan noin yksinkertainen. Mikä asia yhdistää Talibania ja Irania? Islam sekä yhteinen vihollinen ja molemmat osapuolet ovat erittäin fanaattisia uskontonsa suhteen. Yhdysvallat on jo asettanut pakotteita Irania kohtaan mutta Iran tekee hankintoja mm. Pohjois-Koreasta.

22.08.2021 15:08:23
#492959 [+-] Piilota Suosittele

>>492954 Asia on hyvin monisyinen. Ja jenkit on sotkenu itsensä tuohon paskaan niin syvälle, ettei ulospääsyä ole. Ja ne teki sen jo vuosikymmeniä sitten. Nyt vain yritetään hallita seurauksia vauhtisokeudesta ja öljyriippuvuudesta.

22.08.2021 19:49:29
#493129 [+-] Piilota Suosittele

>>492959
Suurin ongelma varmastikkin on nuo ydinaseet tällä hetkellä, uskon että niitä käytetään vielä. Pahinta noissa fanaattisissa fundiksissa on se että ne ei välitä seurauksista. Niille on ihan sama vaikka saisivat 10 ydinohjusta takaisin.

[ 18 viestiä | ]