Vaikuttaa jälkeen päin erittäin uskottavilta. Tappajavirus leviää, porukka putoilee suorilta jaloilta joka paikassa! Olin kyllä itsekkin aluksi, että vittu nyt on vaaran paikka.
>>491560 Toi Wuhanin keissi on helvetin epämääränen sotku. Ensin epäiltiin se olevan wuhanista, sitten väitettiin että se on salaliittohörhöjen folliohattuilua että se mukamas ois wuhanista, ja nyt Saksa ilmoittaa että kokoajan ollaan tiedetty että se on wuhanista https://yle.fi/a/74-20149196
[
3 viestiä
|
]
⭰
käsien pesu ohje
Hutisalo valehtelee kirkkain silmin
Faktaa ja tilastoja
työ miehiä
korona passi
Ohisalo
Propagandaa koulussa
Valmistautukaa !
Suojamaski
Alkoholi vs korona
Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista