Ei taas Ei taas
Amerikan usaa Amerikan usaa
Ahmed Ahmed
Torttubotskei Torttubotskei
Ylpeitä jälkikasvustaan Ylpeitä jälkikasvustaan
Tyhmä kysymys Tyhmä kysymys
PS vaihtoehtobudjetti PS vaihtoehtobudjetti
Somppujen äo Somppujen äo
Mennäänkö yksille? Mennäänkö yksille?
Krooh pyyh :3 Krooh pyyh :3
Vanha kauppinen Vanha kauppinen
Blackman Blackman
Seteliautomaatti Seteliautomaatti
tissit tissit
Rosessinhoitaja Rosessinhoitaja
Rippistä Tuukka Rippistä Tuukka
Muistakaa nyt ne saatanan heijastimet liikenteessä Muistakaa nyt ne saatanan heijastimet liikenteessä
Jokeri Jokeri
pölkkypää pölkkypää
Kahvia Kahvia
Kuva ajalta, jolloin sain kyseisen pyörän 2003 Kuva ajalta, jolloin sain kyseisen pyörän 2003
On vain yksi! On vain yksi!
Anopille oma poistumistie Anopille oma poistumistie
Voi perkele minkä teit Voi perkele minkä teit
 866 näyttökertaa, 16 viestiä, 4.24 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 13:14:19
[ + 2 | ]

On tämä saatana työmaa!

[55855] [20210818_131225.jpg] [4.24 MB] [4032x3024] [] []
20210818_131225.jpg

työmaa

(24)  · 

valupertti

(87)  · 

piikkauskone

 · 

töhö

 · 

neekeri

(1399)
18.08.2021 13:16:23
#491157 [+-] Piilota Suosittele

Joko mittavirhe kuvissa, tai ihan meidän virhe. No oli mikä oli, mutta sen takia tässä on päivä piikattu ja timantoitu. Kädet on sen verran spaghettina että alkaa pyöriä mielessä uusi ura konttorirottana.

18.08.2021 21:59:11
#491356 [+-] Piilota Suosittele

Tää ny ei sano mulle muuta, ku että hajotat tuota kiviseinää. Kerro enemmän niin en sitte puhu ens kerralla ihan höpöjä ku oot piikkaamassa mua rektaaliin. Ois mulla se toinenki rööri, mutta herra tekee kuten maksava herra tekee.

18.08.2021 22:40:55
#491363 [+-] Piilota Suosittele

>>491178 Siinä kavennetaan rivarin huoneistojen välisen seinän perustusta. Voisi jättää kaventamattakin, mutta siinä tapauksessa riski olisi aika suuri. Jos huoneiston lattia notkahtaisi, niin parketti/laminaatti pomppaisi seinän vierestä pystyyn.

18.08.2021 23:47:31
#491388 [+-] Piilota Suosittele

>>491366
Tarkotin kylläkin sitä mun avannetta tai vaikka hiivaviivaakin. Mää sentään mikään Linda Lampenius oo. Muutenki jo pistää oksettamaan ku hampaita etes pessee kerran kuukaudessa.

19.08.2021 01:13:09
#491400 [+-] Piilota Suosittele

valupertti hei oletko kytkenyt sähköt vai hakkaatko ilman sähköjä apinan raivolla. sinut tuntien ilman sähköä.

[ 16 viestiä | ]