hätäkokous :3 hätäkokous :3
"They called him the barbarian gladiator..." "They called him the barbarian gladiator..."
Väittelyt Väittelyt
THICCC THICCC
Hoomon plz >;3 Hoomon plz >;3
Ei nimi naista pahenna. Ei nimi naista pahenna.
spidercat :3 spidercat :3
Kasvomaskien hyöty vähäinen tai olematon Kasvomaskien hyöty vähäinen tai olematon
Ulos täältä!! Ulos täältä!!
Etelän kostajat Etelän kostajat
Panosauna, mansikka ja bileet Panosauna, mansikka ja bileet
Newton pohtii Suomen painovoimaa Newton pohtii Suomen painovoimaa
commodore commodore
Hmh Hmh
Viettelyä Viettelyä
Tämä tapahtui Tämä tapahtui
haisdagaa viddu :-D haisdagaa viddu :-D
Lapset leikkii oppositiota Lapset leikkii oppositiota
nih nih
The night The night
Troll'd Troll'd
Kusta Kusta
Vähän asennusvideota Vähän asennusvideota
Not so fast Not so fast
 713 näyttökertaa, 32 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 12.08.2021 23:32:13
[ + 1 | ]

Jakaa lapsille, jos eivät halua käyttää maskia

[55753] [Screenshot-2021-08-12-at-23-30-34-Oppilaitosten-maskit---Kauhava] [0.08 MB] [694x619] [] []
Screenshot-2021-08-12-at-23-30-34-Oppilaitosten-maskit---Kauhava

maskipakko

12.08.2021 23:36:52
#489354 [+-] Piilota Suosittele

>>489351
Joissakin kouluissa opettajat eivät mm. päästä oppilaita kouluun, poistavat tunnilta, estävät kouluruoan saannin, saavat huomautuksia Wilmaan, kohdellaan eriarvoisina, uhataan jälki-istunnoilla, jos eivät käytä maskia.
Sanovat, että on maskipakko ja sitä pitää noudattaa. Jotkut kertovat, että se on laissa.
Miksi opettajat saavat käyttää tällaista mielivaltaa ja valehdella lapsille?

13.08.2021 19:31:34
#489590 [+-] Piilota Suosittele

>>489421
>>489492 Jos haluatte vittuuntua, niin miettikääpä hetki seuraavaa ikävää tosiasiaa. Nämä foliohatut edustavat maailman mittakaavassa keskivertoälykästä ihmistä. Jos nämä kädelliset luetaan älykkäiksi, niin miten helvetin tyhmiä suuri osa ihmisistä on?

14.08.2021 10:26:07
#489875 [+-] Piilota Suosittele

>>489873
Sulla mitään viestejä ole.
Ainakaan aitoja, mutta pennut osaavat kyllä satuilla ja kertovat urbaanilegendoja itselle tapahtuneina.
Toiset ymmärtävät, että ne on täyttä paskaa ja toiset kuten sinä otat ne totena ja niitä kauhistelemalla teet vain itsestäsi pellen.

14.08.2021 10:37:51
#489887 [+-] Piilota Suosittele

>>489880
Kuka tahansa voi viestin raapustaa tai öyhöttää paskaa youtubessa, mutta todistamaan vaan, ettei Suomen kouluissa ole tarjoiltu ruokaa, jos ei käytä maskia.
Etkö itse huomaa kuinka absurdi väite tuo on?

14.08.2021 11:00:22
#489902 [+-] Piilota Suosittele

>>489898
Edelleen, jos tuollaista olisi oikeasti tapahtunut, niin siitä luettaisiin nyt lehdistä.
Eli pentujen satuiluja ja lumipallo-efekti. Siihen vielä pari turtiasta öyhöttämään ja sinä uskot.

[ 32 viestiä | ]