Kumimies Kumimies
law and order lshti law and order lshti
Snif Snif
Börheä trilleri :3 Börheä trilleri :3
boobs boobs
Pete laulaa Pete laulaa
juhli erillaisuutta juhli erillaisuutta
wowi ukko wowi ukko
resilar resilar
Pörn Pörn
Kun yksi ei riitä... Kun yksi ei riitä...
Santa Sanna Santa Sanna
Kuplassa Kuplassa
pomppii :3 pomppii :3
summonnaus apu summonnaus apu
Iiris the talousosaaja Iiris the talousosaaja
boobs boobs
Mäy! sanoi henkilökunta Mäy! sanoi henkilökunta
minä en ole tehnyt mitään väärää :3 minä en ole tehnyt mitään väärää :3
haaaaaaa haaaaaaa
booring booring
ihana nainen ihana nainen
Näin kellotetaan mäkmäkkejä Näin kellotetaan mäkmäkkejä
Paukku ei ilahdu vihreistä - 1991 Paukku ei ilahdu vihreistä - 1991
 1 032 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 26.01.2018 11:39:55
[ + 8 | ]

Väyrynen

[6301] [27024214_1066864650120788_4716696839775850638_o.png.jpg] [0.07 MB] [1020x1092] [] []
27024214_1066864650120788_4716696839775850638_o.png.jpg

presidentti

(51)  · 

paavo väyrynen

(16)
26.01.2018 13:51:43
#22901 [+-] Piilota Suosittele

>>22900

Ihanaa! <3 Börheimmät onnitteluni börheälle synttärisankarille :3 Hän on jo iso poika :333

"Oon nelivuotias, nukkumaan innokas, sain nimen börheimmän, Mortti" :3

26.01.2018 14:13:17
#22904 [+-] Piilota Suosittele

>>22901

"Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö, niin Vivamort nousee ja ovehen hiljaa lyö.
On sillä uniset tassut ja niillä se sipsuttaa. Se hiipii ovesta sisään ja hyppää palleaan."

:3

26.01.2018 14:27:50
#22909 [+-] Piilota Suosittele

Minkähän helvetin takia teksti piti vääntää paskalla englannilla? "Odottavan aika on pitkä" olisi ollut paljon parempi.

[ 14 viestiä | ]