Kusee Kusee
voi ei voi ei
Kun muiden asiat kiinnostaa Kun muiden asiat kiinnostaa
Tuntuu mukavalta yllä varmasti Tuntuu mukavalta yllä varmasti
Sähkönmyyjä joni Sähkönmyyjä joni
False Positive - Last-Ditch (2/?) False Positive - Last-Ditch (2/?)
Welcome to the garden Welcome to the garden
IIDA5 IIDA5
Vumpalouskan pentua ei lääpitä >:3 Vumpalouskan pentua ei lääpitä >:3
olen ylpeys olen ylpeys
Men At Work - Down Under Men At Work - Down Under
ateriointi :3 ateriointi :3
Kun posti toimittaa tilaamasi telkkarin Kun posti toimittaa tilaamasi telkkarin
Siihen jäi lego Siihen jäi lego
Kumpi on alpakka? Kumpi on alpakka?
Karate Apustaja Karate Apustaja
Kiinalaisvitsi Kiinalaisvitsi
IIDA4 IIDA4
porvaripyörä porvaripyörä
rajakin päiväuni rajakin päiväuni
Kuinka saada kavereita Kuinka saada kavereita
Rapeaa Rapeaa
pöhinää pöhinää
iidat iidat
 694 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 04.11.2020 21:01:27
[ + 4 | ]

Vasemmisto nuoret idea

[49214] [IMG_20201104_182457.jpg.png] [0.05 MB] [493x254] [] []
IMG_20201104_182457.jpg.png

vasemmistonuoret

04.11.2020 21:17:13
#406305 [+-] Piilota Suosittele

5 miljoonalla ei kyllä vielä kauheasti rahoitella tehtaita eikä edes pientä indie-pelifirmaa joten tämä on suora vaatimus kommunistiseen suunnitelmatalouteen siirtymisestä.

04.11.2020 21:17:57
#406306 [+-] Piilota Suosittele

Hmm...

Kuten kirjoitin. Vasemmistonuorilla ei ole oikeasti mitään sanottavaa nyky-yhteiskuntaan. Siivellä elävät kun iso vasemmistokaveri piffaa.

04.11.2020 21:19:41
#406308 [+-] Piilota Suosittele

>>406305

Kellarisoftafirman voisi perustaa, mutta aina täytyisi varoa ettei saatava mene 5 Miljoonan yli. Vaikuttaa vähän samalta kun työttömyyskorvauksen lisäksi saat tienata sen 300 euroa. Mutta, jos saat jotain muutta etuutta työttömyyskorvauksen lisäksi lähtee tienaamastasi 300 eurosta pois sieltä toisesta etuudesta.

Semmoista.

04.11.2020 21:24:51
#406316 [+-] Piilota Suosittele

>>406314


Ei tietenkään tarvitse, mutta kun tarvitsee niin silloin pitäisi saada se fyffe jostakin. Kulutusluotto ynnä muut vastaavat voivat lainata työttömälle. Ei pankki.

04.11.2020 22:13:19
#406349 [+-] Piilota Suosittele

>>406321
Sitä minä ainakin teen. No en ole Apachen ongelmassa kun käyn töissä (silloin tällöin jos huvittaa paitsi kun on TÖITÄ!), joten kohtuullinen vakaus on talvisinkin.

Apachea aina piikittelenkin töihin, tai oikeammin rahan piiriin.

05.11.2020 00:07:29 | 00:08:48
#406421 [+-] Piilota Suosittele

"Superrikkaiden on aika lopettaa yhteiskunnan siivellä eläminen"

Voi luoja, vasemmistolaiset. Miettikää nyt itseänne ensin. Siinä vasta siivellä eläjiä.
Josko ensin lopettaisitte itse yhteiskunnan siivellä elämisen ja lähtisitte vaikka yrittäjiksi ja tekisitte töitä perseenne muustakin kuin paskasta märkänä ja koittaisitte saavuttaa sen 5 miljoonaa.

05.11.2020 01:31:29
#406449 [+-] Piilota Suosittele

Vasemmistolaisuus ja vihreys on mielisairauksia jotka aikoinaan hoidettiin tehokkaasti. Sen jälkeen tuli "ihmisoikeudet" ja nyt tässä sitten ollaan uppoavassa laivassa. Ja jottei kukkaan ymmärrä väärin, niin kapitalismi on psykopatismin ja sosiopatismin poliittinen siipi. Ja jottei vieläkkään jäis mitenkään epäseleväksi niin kannatan sopivaa keskivaihetta, eli kansallissosialismia.

[ 14 viestiä | ]