Matti ja Teppo oli keikalla. Takahuoneessa Matti kysy Tepolta..
-Pierasitko sää?` - No kyl mää vähää... - Haisee niin että.. Paskoikko housuus? - No kyl mää vähää... - No mee sitte suihkuun pesulle! - Emmää viä... Tulee viä vähää...
[
2 viestiä
|
]
⭰
Kissanpentu :3
kisse leipoo
puristuksissa :3
Alkaisi jo olla kiire töihin ;__; :3
loch ness
kituli nokosilla
-_-
Tahdon vain haukun :3
Mmm... börheyden voimat! >:3
Huumekissat :3
Oon tää kissa
joulukissi
oon toi kissa
Rauhoittava internetputous vuodelta käpy ja kypärä (2018)