rip käsi rip käsi
ISMO | Tietokone on ystävä ISMO | Tietokone on ystävä
minun paikka >:3 minun paikka >:3
shakirasta suvakkiversio shakirasta suvakkiversio
Vanha vs uusi tekniikka Vanha vs uusi tekniikka
tulinen ruoka tulinen ruoka
omakivaa altaassa omakivaa altaassa
Ainakin ovat rehellisiä ;D Ainakin ovat rehellisiä ;D
Hanasaari pelastaa mailman Hanasaari pelastaa mailman
Pär pär :D Pär pär :D
elämä osuu kohdalleen elämä osuu kohdalleen
Kikka viitonen Kikka viitonen
2100 vuotta takaisin ollut paskaa olemassa 2100 vuotta takaisin ollut paskaa olemassa
The HU - Wolf Totem (Official Music Video) The HU - Wolf Totem (Official Music Video)
naisjamalit lämmittää kanaa naisjamalit lämmittää kanaa
liikuva kori liikuva kori
Kun lutka pilasi välit Kun lutka pilasi välit
meneepähän jalatkin hyötykäyttöön meneepähän jalatkin hyötykäyttöön
Teki itse ja säästi Teki itse ja säästi
hurja vapaaottelija :3 hurja vapaaottelija :3
Jossu pääs töistä ja haluis jotain kivaa Jossu pääs töistä ja haluis jotain kivaa
Betty Grable Betty Grable
seksi kumppani seksi kumppani
Ilmastonmuutos Ilmastonmuutos
 870 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.56 MB, 1 tiedosto, 18.07.2021 18:02:56
[ + 0 | ]

Piirretyt ajan hermolla

[55279] [tiedosto.mp4] [2.56 MB] [1920x1080] [] []

kaapo

 · 

neekeri

(1399)
18.07.2021 21:58:29
#481605 [+-] Piilota Suosittele

>>481501
Nojoo, en nyt sanois että mielipiteeni neekereitä kohtaan olisi juurikaan muuttunut vaikka BLM:n takia, lähinnä vaan ihmetellyt kuinka sekaisin osa valkoisista on jo. Tietysti on helpompi varmasti ymmärtää neekeriä jos on itekki tyhmä/sekasin.

19.07.2021 02:32:34
#481707 [+-] Piilota Suosittele

On tullut nähtyä turvapaikka haku alkuista neekeröintiä & ählyilyä suomessa ja euroopassa -90 luvun alusta lähtien.
Edelleenkin liki 30 vuoden ja 2 sukupolven jälkeen ihmetyttää nämä "kyllä he integroituvat ja kotoutuvat yhteiskuntaan parissa vuodessa" hokijat, kun menossa on jo toinen suomessa syntynyt sukupolvi joka aloittaa kaikenlaisen perseilyn jo lapsena samaan aikaan yli 20-30 vuotta maassa asuneet isovanhemmat eivät vieläkään edes auttavasti puhu suomea koska yhteiskunta tarjonnut palvelut / tulkkauksen omalla kielellä ja yhteisö on samalta seudulta jolloin ei tarvetta opiskella "paskamaan" kieltä.
Toki on myös poikkeuksia kuten kurdit joilla työnteko on melkeinpä kunniakysymys, samoin harva etiopialainen haluaa elää kelan tuilla, mutta turvapaikan hakijoiden todellinen menestys tarina taitaa olla vietnamin venepakolaiset jotka ovat melkein huomaamatta sulautuneet suomeen ja yhteiskuntaan, eivät pidä meteliä itsestään, eivät vaadi erikois kohtelua tai asemaa.
Sitten tulee nämä: "Missä minu raha?" "Tämä riisi ei kelpa koirallekkaan." "Meillä on oikeus hajoittaa kaikki talot koska ne rakennettu orjatyöllä." "Suomi on paska maa." "Syö paskaa ja kuole." "Naine provosoi mies pukeutumalla paljastelevasti." "Minä 17-v, voin todistaa sen."
Sitten mietitään miksi ja miten osa suomalaisista on "rasisteja"?

19.07.2021 16:17:06
#481791 [+-] Piilota Suosittele

>>481707
kun menossa on jo toinen suomessa syntynyt sukupolvi

Taitaa olla jo kolmas nopeimmissa tapauksissa.
todellinen menestys tarina taitaa olla vietnamin venepakolaiset

Naapureina näitä ja ei niitä ees huomaa...

19.07.2021 19:55:20
#481831 [+-] Piilota Suosittele

Kumma kun maahanmuuttaja intiasta tai kiinasta osaa suomea muutaman vuoden päästä riittävän hyvin. Sitten tietyn maan kansalaiset eivät opi kieltä edes kahdessa sukupolvessa. Ei tarvitse kuin mennä katsotaan esim. herttoniemen ala-asteelle niin näkee mitä se touhu on.

19.07.2021 21:23:30
#481870 [+-] Piilota Suosittele

>>481831 Asenne ja motivaatio kysymys, jos asenne on "Minä kuningas, ei minu tarvitse" ja motivaatio on kela sossu hakemusten tehtailu (nekin käännettynä omalle kielelle)jotta saa paremmat nettoansiot kuin mitä ammattitaitoa / tutkintoa vaatimattomista töistä saa, niin en ihmettele että rottailu innostaa, eikä pelkästään voi syyttää näitä "syrjäytyviä" kun miettii kuka tai ketkä ovat tehneet tämän rahan pumppaamisen taikaseinästä näin helpoksi...

[ 7 viestiä | ]