It Is The Baneblade! It Is The Baneblade!
Jätesäkin kanssa selfiet Jätesäkin kanssa selfiet
Itä juttuja 2 Itä juttuja 2
Kirkonpolttaja Kirkonpolttaja
hapsi & 4evill hapsi & 4evill
Linna Linna
phone and shotgun3.png phone and shotgun3.png
pakko kuolla pakko kuolla
Rumia jorailee Rumia jorailee
Läskiys Amerikassa Läskiys Amerikassa
Pythagoran lause Pythagoran lause
Ryppy ja Koponen pilotteina Ryppy ja Koponen pilotteina
Unohti suojalasit Unohti suojalasit
Nimittäin Nimittäin
Itä juttuja 3 Itä juttuja 3
Kiina vs. USA Kiina vs. USA
Tänks Tänks
TITE TITE
Morticia Morticia
näin me otamme paskan perseestä näin me otamme paskan perseestä
Venäjä on... Venäjä on...
Hikinen kukka Hikinen kukka
HA-HA-HAA-HAAaa HA-HA-HAA-HAAaa
Kuulitte väärin vintiöt! Kuulitte väärin vintiöt!
 728 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.23 MB, 2 tiedostoa, 09.07.2021 09:12:40
[ + 2 - | ]

Laskelma ja potilas

[55039] [20210709_015718.jpg] [0.16 MB] [1470x554] [] []
20210709_015718.jpg
[55038] [20210709_091023.jpg] [0.07 MB] [538x800] [] []
20210709_091023.jpg

vahtera

 · 

narkomaani

(5)
09.07.2021 10:58:41
#478626 [+3] Piilota Suosittele

Ada ei omista kuvauksistaan päätellen ole ihan terve.
Ja terve ei anna lastansa narkille hoitoon. Narkki tykittää suoneen eikä paljon lasta vahdi tai sitten lähtee hakemaan sitä fiksiä jostain, kun pitäisi vahtia lasta.

09.07.2021 15:00:39 | 15:00:51
#478685 [+-] Piilota Suosittele

>>478626
Narikki on kyllä sellanen käsite, että jos oot joskus kannabista kokeillu oot narkki ja sitte on myös näitä että narkki on sellanen joka tykittää suonee ja pakko saada fixit tunnin välein. En tiedä onko näillä eroa, mutta sanoisin että on. Tosin Adan kuvauksen mukaan on just sellanen että roinaa rännii päivittäin, joten varmaa antas lastaan vahtia sellasen joka roinaa päivittäin.

[ 2 viestiä | ]