kalle kalle
Dasabainottelua Dasabainottelua
japaniin meni vain 2 atomipommia japaniin meni vain 2 atomipommia
Häikäisevät asut Häikäisevät asut
Asia kunnossa Asia kunnossa
Vanhojen talojen sinkkunaiset ja mahtikulli Vanhojen talojen sinkkunaiset ja mahtikulli
Jipii wahuu sivuttain uiminen on kivaa Jipii wahuu sivuttain uiminen on kivaa
Huumon kertoi hyvän vitsin :3 Huumon kertoi hyvän vitsin :3
Reign of Steel Reign of Steel
Juhannus. Juhannus.
Legendoja ratissa Legendoja ratissa
Verilöyly Verilöyly
Opimme siis mitä tästä, padawan? Opimme siis mitä tästä, padawan?
Itsenäisyyspäivä. Itsenäisyyspäivä.
Veljekset kuin ilvekset Veljekset kuin ilvekset
Poppista Poppista
When you see it... When you see it...
Retki rannalla. Retki rannalla.
Spurdotus :--DDDDD Spurdotus :--DDDDD
Yön taikoja. Yön taikoja.
Avulias naapuri. Avulias naapuri.
2038 2038
Nokka Nokka
Bruce Willis meripäivillä Bruce Willis meripäivillä
 839 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.26 MB, 2 tiedostoa, 29.06.2021 15:22:47
[ + 6 - | ]

Vasemmiston päämäärät.

[54842] [20210629_150202.jpg] [0.18 MB] [960x919] [] []
20210629_150202.jpg
[54841] [20210629_150250.jpg] [0.08 MB] [720x894] [] []
20210629_150250.jpg

vasemmisto

(216)
29.06.2021 15:31:20 | 15:32:47
#476207 [+-] Piilota Suosittele

Yllätys, että jumankekka suoltaa paskaa taas. Sosialismissa idea on se, että kaikilla on mahdollisuus saada koulutus minkä haluaa ja siitä oikeaa palkaa, mikä sille alalle kuuluu.

Persujen ja kokoomuksen ajamassa jenkkityylisessä kapitalismissa nämä oikeudet on vain niillä, kenellä on varaa maksaa siitä ja nekin rahat on joku esi-isä tehnyt 1600-1800 luvuilla.

Demarit ajaa sitä, että kaikilla olisi se mahdollisuus. Kommunistit olisi kaiken varastamassa laiskuudessaan.

29.06.2021 16:33:05
#476223 [+-] Piilota Suosittele

>>476215 Kapitalismin idea on kylläkin se, että yksityisillä ihmisillä on oikeus omistaa omaisuutta ja tuotantovälineitä. Kapitalismi mahdollistaa sen, että meillä on yksityisiä yrityksiä. Yleisesti oikeistolaisuus on halua puolustaa yksilönvapauksia, mikä johtaa siihen, että yksilöillä pitää olla myös vastuuta itsestään ja teoistaan.

30.06.2021 02:51:14
#476442 [+-] Piilota Suosittele

Mä en kyllä ymmärrä miksi vankilassa ei ole pakko tehdä töitä tai opiskella Suomessa. Palkkakin on puolet siitä mitä se olisi siviilissä, parempi kuin olla jatkuvasti huumeissa tai kännissä kuten puolet vangeista.

[ 8 viestiä | ]