Mässyt Mässyt
Ma ei tahda mitaa, miks sa ei usko? Ma ei tahda mitaa, miks sa ei usko?
Slayjer Slayjer
hesadishun metro hesadishun metro
Tissi Tissi
Äijjjjien pippurimylly Äijjjjien pippurimylly
Tunturineekerit Tunturineekerit
Hullu-Reetta Hullu-Reetta
mitäs teille mitäs teille
Wendy's Suomeen Wendy's Suomeen
moikkuli :3 moikkuli :3
ryssät tykittää voitosta voittoon ryssät tykittää voitosta voittoon
Totuus meistä Totuus meistä
kannnaa kannnaa
Eikös kirjastoissa pitäisi olla hissuksiin? Eikös kirjastoissa pitäisi olla hissuksiin?
Töitä tarjolla! Töitä tarjolla!
me tienataan näillä me tienataan näillä
varasti ensimmäisen pyöränsä varasti ensimmäisen pyöränsä
robo-tyty-yde robo-tyty-yde
panee ku kanit panee ku kanit
vasemmistolle mieluinen hallitsija vasemmistolle mieluinen hallitsija
internet joskus internet joskus
Mitäs paketista löytyy Mitäs paketista löytyy
paint joulukalenteri 2024 luukku 6. paint joulukalenteri 2024 luukku 6.
 1 157 näyttökertaa, 13 viestiä, 1.67 MB, 1 tiedosto, 25.06.2021 02:56:48
[ + 5 | ]
👑 Plussatuin 25.06.2021.

Elokapinaa, elokapinaa lallallaa

[54755] [tiedosto.mp4] [1.67 MB] [320x568] [] []

elokapina

(118)  · 

terrorismi

(43)  · 

neekeri

(1402)  · 

kiintiöneekeri

(6)  · 

blm

(181)  · 

vassarit

(109)  · 

sdp

(559)  · 

vihreät

(424)  · 

suvakit

(201)  · 

paskanahka

(148)  · 

kikkarapää

(13)  · 

shaniqua

(21)  · 

hiv

(34)  · 

dindu nuffin

(20)  · 

urban dindu

(36)
25.06.2021 08:11:40
#475031 [+-] Piilota Suosittele

Kannattaa mennä siinne niuugerlandiaan sitten sitä aurinkoo ottaan. Mutta taitaa olla niin, että kela-GOLD vetää kovasti.

25.06.2021 09:13:06
#475049 [+-] Piilota Suosittele

>>475038

Kun juuri se vapaamatkustus on siinä kiehtovinta. Mietin vain, että millä tavalla voi ostaa 2000 euron takkia ja notkua puhoksessa?
Yksikänä ei sanonut käyvänsä töissä.

Eräs asia on varma. Jonossa pääseminen harkinnanvaraiselle. Samoin kuin romanit saavat. he saavat välittömästi ostolapun kalliille hamenipulle. Se on kulttuuria nääs.

25.06.2021 12:52:37
#475119 [+-] Piilota Suosittele

>>475098
Kyllä, kannustaa töihin, ja Suomen malli laiskottelemaan, mutta kaikki eivät käytä sitä väärin. Mitenhän jenkkilässä yksinhuoltajaneekeri 10 lapsen kanssa...

>>475108
Se on totta, saat omistaa jopa tankin. Et tosin saa 120mm paukkuja siihen :(

25.06.2021 12:53:07
#475121 [+-] Piilota Suosittele

>>475110

Sekä asiakaskunta piiiiiikaisen enempi. Pääset käsiksi halpoihin kandalaisiin tuotteisiin sekä hyvinvarusteltuihin kauppoihin. Suomi on pieni vitun paska siinä sivussa. Täällä et rakenna vittu mitään ilman mittavaa pankkikorttia.

26.06.2021 09:28:03
#475350 [+-] Piilota Suosittele

>>475315
Sotateollisuus on niille kyllä iso bisnes. Mitenköhän olisi ilman Japanin itsemurhamaista hyökkäystä 🤔 toki autobisnes oli kovaa jo ennen sitä.

[ 13 viestiä | ]