Send dudes! Send dudes!
Persu servattu Persu servattu
Bileet Bileet
ammunko ammunko
melkone herätys melkone herätys
Mummo manaa Mummo manaa
laku pekka laku pekka
Digimummon kellarissa Digimummon kellarissa
Tasapainoisuuden säilyttämiseksi Tasapainoisuuden säilyttämiseksi
Kahavilla Kahavilla
Ausländer raus! Ausländer raus!
Lisää kissoja Lisää kissoja
KONTRUST - Hey DJ! KONTRUST - Hey DJ!
Ompa outo tatuointi Ompa outo tatuointi
Polyesteri Polyesteri
Oblivion: Balenciaga Oblivion: Balenciaga
White boy summer White boy summer
Dream Academy - Life In A Northern Town Dream Academy - Life In A Northern Town
Paksu poika Paksu poika
Nuuskamuikkunen kertoo vitsin Nuuskamuikkunen kertoo vitsin
herätys herätys
Perjantai Perjantai
Vaalipäivä o ny! Vaalipäivä o ny!
Aput autoilemassa Aput autoilemassa
 861 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.36 MB, 2 tiedostoa, 23.06.2021 20:21:55
[ + 5 - | ]

Syy ja seuraus?

[54725] [20210623_202101.jpg] [0.07 MB] [1037x635] [] []
20210623_202101.jpg
[54724] [20210623_202103.jpg] [0.29 MB] [2018x1254] [] []
20210623_202103.jpg

suomi

(394)  · 

onnellisin

 · 

rasistisin

23.06.2021 20:45:15
#474486 [+2] Piilota Suosittele

Suomessa on realisteja vielä jäljellä hieman. Heitä kutsutaan nykyään suoraan rasisteiksi.

Todellisuudessa Suomi ei ole realismissa eikä nationalismissa kuin ehkä EU:n puolivälissä.

Baltian maat, Unkari, Puola, Tshekki, Slovakia, Tanska, osa entisen Jugoslavian maista... nationalismi ja realismi kovemmassa kurssissa kuin Suomessa. Ja omaa maata & omaa kansaa pitää arvostaa ja puolustaa aina.

PS. Puola on todella hieno maa ja jos tuot sen ilmi / ostat ns. paikallista Puolassa turistina, olet paikallisten kaveri.

23.06.2021 21:37:56
#474520 [+-] Piilota Suosittele

>>474504 Saksan Vihreät perustaneet olivat vanhoja natseja, siis oikeasti NSDAP:n jäseniä aikoinaan.

Miksi media ei ikinä tätä sangen kiusallista faktaa heiluttele lööpeissä?

[ 7 viestiä | ]