Hitto vie Hitto vie
sanna tv sanna tv
Koronapsykoosi Koronapsykoosi
animea animea
piikikäs piikikäs
Pääministeri ja ylimääräinen miljardi Pääministeri ja ylimääräinen miljardi
Total War Total War
erittäin hyvää huumoria erittäin hyvää huumoria
vaarallista peliä :3 vaarallista peliä :3
Nostetaan veroja? Nostetaan veroja?
ylläri <3 ylläri <3
Se on täynnä!! Se on täynnä!!
Based purilaiskunkku Based purilaiskunkku
Voi vittu 🤦‍♂️ Voi vittu 🤦‍♂️
Muurarin appari Muurarin appari
Tissit Tissit
juutalaisten peli juutalaisten peli
kissanainen oottaa lastia kissanainen oottaa lastia
Psilosybiini Psilosybiini
:3 kaverukset :3 :3 kaverukset :3
Persu Persu
Nyt pääministeri selventää asioita Nyt pääministeri selventää asioita
sairas ämmä sairas ämmä
pyöräilijäsammakko pyöräilijäsammakko
 920 näyttökertaa, 11 viestiä, 17.11 MB, 5 tiedostoa, 20.06.2021 01:31:51
[ + 8 - | ]

Viljelijätytyä

[54639] [viljelijatyty.mp4] [1.65 MB] [560x1080] [] []
[54638] [viljelijatyty2.mp4] [5.27 MB] [406x720] [] []
[54637] [viljelijatyty3.mp4] [4.66 MB] [406x720] [] []
[54636] [viljelijatyty4.mp4] [3.54 MB] [406x720] [] []
[54635] [viljelijatyty5.mp4] [1.98 MB] [406x720] [] []

viljelijätyty

20.06.2021 08:25:11
#473432 [+-] Piilota Suosittele

>>473373

Koska on paljon kivempaa istua teltassa ja estää hälytysajoneuvojen kulkemista. Sen verta ei edes se yksi harmaasolu liikuttanut, että ymmärtäisi mitä tekee.

20.06.2021 23:18:51
#473643 [+-] Piilota Suosittele

https://www.youtube.com/c/amski/featured Siitä youtuubi kanava kans. Ei oo kyl montaa videoo. Näyttää laittavan paska tiktokkiin enenpi sisältöä.

21.06.2021 05:50:44
#473690 [+-] Piilota Suosittele

Jos kuvaisin itseäni töissä, kuka sitä kiroilua ja mun rumaa pärstää kattois? Katsoin vain koska söpö likka.

21.06.2021 13:05:27
#473762 [+-] Piilota Suosittele

Ollaampa sitä nyt niin ihqdaa erikoisia. Kyllä ihan normaalia elämää. Joka kesäloma muorin kanssa perunat kylvettiin ja ei ollut traktoria vaan vuoron perään toinen veti auraa ja toinen ohjas.

13.08.2022 07:44:02
#591645 [+-] Piilota Suosittele

Ihmettelin hetken aikaa ennen ku luin otsikon uudestaan. Viljelijätyty eikä Viiltelijätyty. Pettymys oli suuri. Tai no, ääh.

[ 11 viestiä | ]