Uusi logo Uusi logo
me me
Sydänkamuset :3 Sydänkamuset :3
Takareikää ei saa esitellä Takareikää ei saa esitellä
"Anna kun setä pussaa..." "Anna kun setä pussaa..."
Nietszchen alastonkuva Nietszchen alastonkuva
Niin hyvää puujalkaa :D t. Harold Niin hyvää puujalkaa :D t. Harold
suomi 1000!!!!!!!!:)))))<3 suomi 1000!!!!!!!!:)))))<3
Perjantai? So what? So let's dance! Perjantai? So what? So let's dance!
paras tanssityyli paras tanssityyli
Nautings Nautings
Kisse pois Kisse pois
Oh jew Oh jew
Ikuinen kakkonen Ikuinen kakkonen
Finnburger Finnburger
Kaksoismirri Kaksoismirri
Vihreät Vihreät
Keskiviikon cocktail Keskiviikon cocktail
Alex Jones esittää mielipiteitään hillitysti Alex Jones esittää mielipiteitään hillitysti
Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
Väestönvaihdos Väestönvaihdos
Daredevil Daredevil
Kaikki etsimään geokätköjä Kaikki etsimään geokätköjä
Pinppakivaa Pinppakivaa
 953 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 20.06.2021 01:42:07
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 20.06.2021.
👑 Katsotuin 20.06.2021.

mannerheimin tie

[54640] [mannerheimintie.png] [0.54 MB] [720x406] [] []
mannerheimintie.png

mannerheimin tie

 · 

elokapina

(118)  · 

kommunisti

(91)
20.06.2021 02:21:28
#473383 [+1] Piilota Suosittele

Elon apinat siellä hiippailevat muoviteltoissaan ja juoden muovipulloissa olevaa pullovettä.

Oikein ihastuttavia ihmisiä. Takuuvarmoja työteliäitä veronmaksajia, jotka levittävät "fiinejä" ideologioitaan apinanmukaisesti. Ohessa tietysti on tärkeätä, että köyhissä maissa voidaan edelleen tehdä 20 lasta per perhe ja tehdä väestönsiirto Suomeen ja tietysti näissä samoissa maissa voidaan meriin laskea mitä vain jätettä, koska on tärkeätä juuri täällä pohjolassa tehdä ylenpalttisia ilmastotoimia ajamalla työpaikat täältä niihin muihin maihin, jotka laskevat jokiin (ja sitä kautta meriin) mitä vain jätettä.

Kunnon sakot ja vankilareissu tarvittaisiin välittömästi. Se tuottaisi myös aikaa elonapinoille ajatella toimintaansa ja sitä, että tekisivät oikeasti konkreettisia tekoja maapallon hyväksi eivätkä estäisi hälytysajoneuvoja kulkemasta tai turhilla liikennekierroilla tuottaisi ylimääräisiä päästöjä.

20.06.2021 08:21:44
#473431 [+1] Piilota Suosittele

Kukaan heistä ei ole valmis tekemään työtä sen eteen, että maailmasta tulisi samanlainen kuin heidän idoelogiansa. Se on kiva öyhöttää, että tehkää jotain, tehkää. Maailmassa syntyy liikaa lapsia. Se syy on monen muun alku ja juuri.

[ 2 viestiä | ]