Minun vuoroni! >:3 Minun vuoroni! >:3
Kiistäjä. Kiistäjä.
Shit happens Shit happens
Kipu on vain mielikuvitusta Kipu on vain mielikuvitusta
Slayjer Slayjer
Mummo ja koira Mummo ja koira
Hyvä päivä Hyvä päivä
Terve maailma Terve maailma
Pisimmän pippelin rakennus Pisimmän pippelin rakennus
Kylän paras pensas :3 Kylän paras pensas :3
On aika ottaa... On aika ottaa...
Se oli 3 shotin haaste! Se oli 3 shotin haaste!
Tunteisiin Tunteisiin
Hieno hetki Hieno hetki
Räjähdys herkkä Räjähdys herkkä
Kela pls Kela pls
Halkoja Halkoja
kanoja kanoja
Mertsi Mertsi
Rip Pormestari Rip Pormestari
Normo/Kapinallinen Normo/Kapinallinen
Kuiskista Kuiskista
Sleeping with human ;___; Sleeping with human ;___;
Pokemon sitä ja tätä 4 Pokemon sitä ja tätä 4
 607 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 03.06.2021 22:53:45
[ + 0 | ]

Space, the final frontier

[54249] [tiedosto.jpg] [0.02 MB] [613x408] [] []
tiedosto.jpg

karhukainen

03.06.2021 23:29:40 | 23:35:13
#469023 [+-] Piilota Suosittele

>>469015
Kävi "tykissä", mutta osoittautui, ettei sekään perkele kestä yli 20 vai oliko 200 geetä

EDit:
Kaikki kuoli 160G. mutta hirveä tulos silti.

03.06.2021 23:33:27
#469024 [+-] Piilota Suosittele

469020

Karhukainen ei kuitenkaan ole mikään mikroskooppisen pieni, vaan suurimmat saattaa olla 1.5mm.
Mutta näillä kokeissa ollessa koko oli muutaman mikrometrin.

Ihme heppuja...
Elävät monta sataa, ellei tuhansia vuosia.

04.06.2021 00:49:05 | 00:52:16
#469053 [+-] Piilota Suosittele

>>469038
Jäämies Ötzi tai edes Heurekassa joskus nähty vahanukke eivät herää henkiin saatuaan tilkan vettä.
Mutta silti.
Karhukaiset eivät voi olla muualta, kuin Tellukselta, koska eivät kestä yli 200 km/h iskeytymistä maan kamaralle.

Kuitenkin meteoriitti iskeytyy maahan reilusti yli äänennopeutta
Joka on jo reilusti yli hävittäjälentokoneita , joiden nopeus on yli 343 metriä sekunnissa

04.06.2021 14:53:05
#469158 [+-] Piilota Suosittele

>>469053
Panspermia on mahdollinen, ei kuitenkaan todennäköinen. Ajattele jos aikaa on loputtomasti jota 4-5 miljardia vuotta periaatteessa on. Olisi outoa jos elämää EI kehittyisi. Nyt varsinkin kun labrassa on luotu itseään toistavia, tai itseään kopioivia alkeellisia en-tiedä-mitä vittuja. Kuitenkin täysin keinotekoisesti.

[ 8 viestiä | ]