IS CAT NOW IS CAT NOW
Kekkonen ei ollut persu Kekkonen ei ollut persu
pahin pelkoni pahin pelkoni
vitum persut,,, möyhhhh vitum persut,,, möyhhhh
tää on mun nyt tää on mun nyt
Tissit Tissit
plöö plöö
rankemmat hautajaiset rankemmat hautajaiset
sormusten herra sormusten herra
hyvin nostettu hyvin nostettu
pizzapöytä pizzapöytä
pientä roolileikkiä pientä roolileikkiä
OPPIIPAHAN OPPIIPAHAN
Amerikan serkkupoika Amerikan serkkupoika
Suomen suurin ongelma Suomen suurin ongelma
hienosti keulittu hienosti keulittu
hieno modi hieno modi
aurora borealis aurora borealis
herää herää
Suomi prööt :D Suomi prööt :D
Neekerin moottorilapio Neekerin moottorilapio
ruotsi ruotsi
hei beibi hei beibi
tänään mä saan tänään mä saan
 778 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 27.05.2021 17:02:51
[ + 2 | ]

Saatanan tunarit!

[54100] [172336746_141550414690907_885464397587498550_n.jpg] [0.03 MB] [635x960] [] []
172336746_141550414690907_885464397587498550_n.jpg

ukk

 · 

kekkonen

(24)  · 

aamupala

(33)  · 

pääministeri

(45)  · 

sanna marin

(322)
27.05.2021 20:25:11 | 20:29:45
#466982 [+1] Piilota Suosittele

Siis kekkonen joi yksinään/perheensä kanssa valtion laskuun?

Plus. Marin saa myös viinat valtion laskuun että mikä vittu tää kuva edes on? Ootko vähän jälkeenjäänyt?

27.05.2021 20:45:36 | 20:49:36
#466987 [+-] Piilota Suosittele

>>466982
Kekkoselle jopa istutettiin Tervasaareen lohia, että Uki pääsee kalaan, kun siltä tuntuu.

"Siis kekkonen joi yksinään/perheensä kanssa valtion laskuun?"
Niinhän se teki.

27.05.2021 21:15:56
#467010 [+1] Piilota Suosittele

>>467007
Joo ja kekkosella oli kyrpä ja sannalla pillu, mutta voitko nyt kertoo miten kekkosen alkoholin juominen valtion piikkiin eroo siitä että marin voi myös juoda alkoholia valtion piikkii? Kuvasi on ihan vitun vammanen.

27.05.2021 21:18:48
#467012 [+-] Piilota Suosittele

467002

Eikös nuo pääministerin aamiaiset ole aikalailla verrattavissa hotelliaamiaiseen?
Eli jos et ole siellä kirjoilla, niin aamiainen kuuluu ns. palveluun.

Jos nyt kuitenkin käy niin, että tulee päätös, jossa aamiaiset lasketaan veronalaiseksi, niin eikös mokan ole tehnyt silloin aamiaisen tarjoaja, eikä pm.?

28.05.2021 00:04:24 | 00:09:23
#467103 [+-] Piilota Suosittele

467094

"Miksei sitten muut pääministerit ole maksattaneet aamupalojaan verovaroin?"
Muut ministerit?
Samaa oikeutta ovat käyttäneet jokainen pääministeri.
Nyt vain asia on nostettu pöydälle.

Hotellissa aamiainen kuuluu pääsääntöisesti hintaan. Motellit ja hostellit ovat eri asia.

28.05.2021 01:57:33 | 02:07:12
#467128 [+-] Piilota Suosittele

467127

Korona-aika on poikkeus, koska ravintolat ovat olleet kiinni.
Omenahotellit taas ovat motelleja, vaikka nimessä onkin sana hotelli.
Ja katsotaan nyt miten Lipposkat ovat asiansa hoitaneet, kun jokainen kivi käännetään, mutta on tuossa ollut muitakin pääministereitä välissä.

28.05.2021 02:06:05
#467129 [+1] Piilota Suosittele

>>467128
Viimeksi kun olin hotellissa, pääsin käymään salilla ilmaiseksi, sitten aamupalaa odottelin kieli poskella ja sain. Luulin että pekonoa ja munia. 2min keitettyjä munia ja siivuja silavasta. Kerrankos sitä vuoteen joutaakin moikata sukulaisia ja vittuuntua.

28.05.2021 09:25:09 | 09:38:56
#467164 [+-] Piilota Suosittele

467156

Huomasitko?
Eivät ole asuneet...
Esim. Lipposen muuttivat Kesärantaan ja siten etu ei kuulunut heille.
Tämä koko homma onkin nyt siitä kiinni asuuko pääministeri siellä vakituisesti. Eli onko siellä kirjoilla.

Edelleen omenahotellit eivät ole hotelleja, koska eivät tarjoa hotellien palveluita. Enemmänkin hostellin ja hotellin välimuoto, vaikka nimessä komeileekin sana hotelli.

[ 13 viestiä | ]