puristuksissa :3 puristuksissa :3
Mitäs täällä on puu...puku? Mitäs täällä on puu...puku?
Negers gonna neger Negers gonna neger
Ystävä hädässä tunnetaan :3 Ystävä hädässä tunnetaan :3
Neuvostoharppu Neuvostoharppu
arska tehtaalla arska tehtaalla
Im not in pain. Im not in pain.
Muurahaiset päällekkäin, nii Muurahaiset päällekkäin, nii
Nukuttaa Nukuttaa
Päähän sitä joka perseilee Päähän sitä joka perseilee
Aurinkolataus käynnissä Aurinkolataus käynnissä
Slayjerille koulu Slayjerille koulu
kanuunat kanuunat
Raja toimii Raja toimii
Ole hyvä ja sammuta valot >:3 Ole hyvä ja sammuta valot >:3
Vain suomessa! Vain suomessa!
booby trap booby trap
Tulpattu Tulpattu
Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista
pub markus pub markus
nälkänen lintu nälkänen lintu
Bad boy! Bad boy!
"Ei mulla edes ole fotoshoppii!" ;) "Ei mulla edes ole fotoshoppii!" ;)
Pulaisen jos duud mun linnaan Pulaisen jos duud mun linnaan
 885 näyttökertaa, 20 viestiä, 1.54 MB, 3 tiedostoa, 22.05.2021 23:45:50
[ + 4 | ]

Fasistit toimivat. Sitä parempaa..

[54030] [20210519_173859.jpg] [0.25 MB] [900x1600] [] []
20210519_173859.jpg
[54029] [20210521_220041.jpg] [0.84 MB] [1512x2016] [] []
20210521_220041.jpg
[54028] [20210522_203542.jpg] [0.45 MB] [1536x2048] [] []
20210522_203542.jpg

vaalirikos

 · 

vasemmisto

(216)  · 

persut

(247)
22.05.2021 23:54:21 | 23:54:35
#465926 [+-] Piilota Suosittele

Ja "parempaa väkivaltaa"- oli persujen ja muiden änkyräoikeistoon kuuluvien trolli, jolla vääristelliin jälleen kerran toisten sanomisia. :)

23.05.2021 00:27:33
#465940 [+-] Piilota Suosittele

Ai samperi, kylläpäs joillain on vahva kamppis persujen eteen. Pitäisiköhän itsekin vaihtaa kannatuksen kohdetta, ja palkita moinen vaiva äänestämällä persua

23.05.2021 00:47:16
#465943 [+-] Piilota Suosittele

vaalijulisteiden tärvely on rikos
jotkut ei selvästi tykkää demokratiasta
onnea toki yritykselle löytää parempi järjestelmä

23.05.2021 02:45:06 | 02:45:25
#465991 [+-] Piilota Suosittele

On kyllä aika törkeätä ja rikollista toimintaa vasemmistolta. Kertoo kyllä hyvin siitä, että Perussuomalaisia tarvitaan ja myös siitä, että Perussuomalaisten kuntavaalimenestystä pelätään ja yritetään kaikin tavoin häiritä.

Kuvassa muuten myös äärettömän kaunis Meisa Kanber Helsingin PS:n listoilla. Meisa ei ole ihan se monen ajattelema "perinteinen" suomalainen, mutta kertoo hyvin kuinka maahanmuuttajataustaisetkin haluavat turvallisen Suomen ja stopin vihervasemmiston holtittomalle maahanmuuttotouhulle.

23.05.2021 08:58:57
#466030 [+-] Piilota Suosittele

>>465943
onnea toki yritykselle löytää parempi järjestelmä

Niin, joku fiksu sanoi aikoinaan, että demokratia on kaikista paskoista järjestelmistä se vähiten paska.

23.05.2021 13:56:34
#466066 [+-] Piilota Suosittele

vihervassareilla alkaa jo totuus iskeen että turpiin tulee vaaleissa. voi luoja noitten ministereiden kämmäämistä. huonoin ikinä.

[ 20 viestiä | ]