Kuinka saada digimummu kylään :D Kuinka saada digimummu kylään :D
Zimbabwe Zimbabwe
Nyt kävi näin :D Nyt kävi näin :D
Poliisimurhan uhri Poliisimurhan uhri
Antimateria tassuttelee lauantaina (pic unrelated) Antimateria tassuttelee lauantaina (pic unrelated)
l i c k l i c k
perjantaisin aikuiset rentoutuu perjantaisin aikuiset rentoutuu
en pysty hengittämään en pysty hengittämään
Pelit ei-pelaajan silmin Pelit ei-pelaajan silmin
se on hyvä olla periaatteita se on hyvä olla periaatteita
marttyyriainesta marttyyriainesta
jumalan tahto jumalan tahto
Nyt lähti Totot vetämään Nyt lähti Totot vetämään
kotibileet kotibileet
vähin äänin valtuustoon vähin äänin valtuustoon
hybridi hybridi
minä olen sylissä :3 minä olen sylissä :3
Rasistinen liikennevalo Rasistinen liikennevalo
Eräjormailua - Pirkan Taival Eräjormailua - Pirkan Taival
se oli kallis temppu se oli kallis temppu
en koskaan :3 en koskaan :3
Pakko toimia Pakko toimia
Natsikortti - kun argumentit on loppu Natsikortti - kun argumentit on loppu
Neitsyys menetetty Neitsyys menetetty
 816 näyttökertaa, 1 viesti, 3.3 MB, 1 tiedosto, 13.05.2021 05:28:52
[ + 4 - | ]

Ei jaksa!

[53838] [4cf95384db1cb24175854c59f7be7457.mp4] [3.3 MB] [576x1024] [] []

pirkka pekka

 · 

tommi

18.10.2025 12:03:22
#722326 [+-] Piilota Suosittele

Näillä kahdella oli aivan liikaa mukahauskaa "huumoria". Just tällästä paskaa, mistä näkee että noilla itsellään oli eniten hauskaa tätä tehdessään eikä katsoja jaksa kiinnostua. Muutenkin PPP:llä oli liian usein sellanen ylidramaattinen idioottirooli niinku tossa. Kummeleissa oli taas paljon enemmän vaihtuvuutta, erityyppisiä vitsejä sekä oikeasti hauskoja roolihahmoja. Sit ku noi keksi sen Rampe ja Naukkis sketsin niin se vasta saikin vaihtamaan kanavaa. Jos joka roolihahmo on pelkkä idiootti niin ei nappaa. PPP oli tuohon aikaan pelkkä pelle.

[ 1 viestiä | ]