Somettaa Somettaa
Sadan metrin enkat Sadan metrin enkat
iines ankka sarjis (itse tehty) iines ankka sarjis (itse tehty)
Nikkeliselkä Nikkeliselkä
Inhottava pervo Inhottava pervo
Mitä vittuah? Mitä vittuah?
Shibe tulee alentamaan kolesteroliasi Shibe tulee alentamaan kolesteroliasi
Wanderers Wanderers
Felix not amused Felix not amused
@KaRvApAlLo @KaRvApAlLo
VR pelaamista VR pelaamista
mikä tässä muka hauskaa :D:D mikä tässä muka hauskaa :D:D
Col'onbrella Col'onbrella
vitun monitori vitun monitori
Facebook: 1) hyvän mielen ryhmä 2) hääryhmä (valitse toinen) Facebook: 1) hyvän mielen ryhmä 2) hääryhmä (valitse toinen)
Mitä vittua Mitä vittua
Ye olde BOMBO KLAA! Ye olde BOMBO KLAA!
Jonnebista Jonnebista
Animehomo-tytyilijöiden ERP Animehomo-tytyilijöiden ERP
Super Mario sanoituksilla Super Mario sanoituksilla
"Aijjoo, piti kääntyä tuosta..." "Aijjoo, piti kääntyä tuosta..."
Anaalia Anaalia
Ripley <3 Ripley <3
Vierustoveri Vierustoveri
 964 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.63 MB, 1 tiedosto, 05.05.2021 00:01:10
[ + 4 - | ]

almu

[53612] [almu.mp4] [0.63 MB] [368x720] [] []

mustalainen

(155)  · 

kerjäläinen

(15)  · 

kielto

(15)
05.05.2021 03:28:31
#461440 [+-] Piilota Suosittele

Tuo pitäis lailla kieltää. Kerjääminen. Seuraavaks laitatte tukun väärennettyjä seteleitä te "hesen" poijjaat joka kuppiin ni alkaa väheneen tuollainen ihmissaasta sieltä.

05.05.2021 08:43:32 | 08:45:44
#461480 [+-] Piilota Suosittele

>>461460

Talonyhtiöissä saattaa olla vielä ilmoitus, että kaupustelu ja kerjääminen kielletty. Mutta julkisilla paikoilla ei ole. Paras tapa poistaa on olla entamatta mitään. Niitä aina kuitenkin löytyy jotka antavat näille rahaa, koska säälivät. Eivät kuitenkaan anna mitää hurstille.

Mieleeni juolahtaa esimerkiksi millä tavoin ovat päässeet romaniasta suomeen? Kävellen? Romanialaisleireillä oli paljon varastettua omaisuutta. SAtoja polkupyöriä, satoja puhelimia. Kaksi varastettu asuntoavaunua. TOinen oli tuhottu lähes täydellisesti.

Kirkko ymmärsi näitä, mutta kirkko ei ymmärrä Hurstin ruoka-apua.

Se siitä.

06.05.2021 14:10:12 | 14:10:53
#461728 [+-] Piilota Suosittele

>>461709

Kokoajan. Täällä espoossa. Köyhien keskellä. Just ietiin merenrantatloon kamaa. Porche Chayenne pihalla. Talon terassi meren vieressä. Myös oli lentokone parkissa.

06.05.2021 22:55:59
#461870 [+-] Piilota Suosittele

>>461839

Vihreitä siellä ei näkynyt, kuten ei somaleitakaan. Toki espoosta niitä löytyy, mutta mestat joissa asustelevat ovat samaa tasoa itäkeskuksen talojen kanssa.

06.05.2021 23:42:18
#461892 [+-] Piilota Suosittele

PERKELE! Siis vittujen kevät... tässä olisi sinulle koodattavaa tässä sivustossa jonka ylläpito ei kuulemma paljoa maksa... saatana!

[ 12 viestiä | ]