Minäkin makoilen :3 Minäkin makoilen :3
Teidän aamu Teidän aamu
Pieni kurinpalautus Pieni kurinpalautus
Wintersun - The Forest That Weeps Wintersun - The Forest That Weeps
ragekauppias ragekauppias
tiina saa munaa tiina saa munaa
Ääliöt ääliöilee Ääliöt ääliöilee
Raamatun aikaista dissausta Raamatun aikaista dissausta
Tervehdys Tervehdys
Kateellinen Kateellinen
Honey, nobody is looking at them now Honey, nobody is looking at them now
Poison Poison
El Hee Hee El Hee Hee
Tissit Tissit
vid vid
tappivanukas läsähti tappivanukas läsähti
tämä voi olla mahdollista  tämä voi olla mahdollista 
Natsikissaleiri Natsikissaleiri
Nyt tuntuu höpöltä Nyt tuntuu höpöltä
Päivän mietelause Päivän mietelause
Likolahen tarinoita Likolahen tarinoita
Hirviä noita-akka Hirviä noita-akka
mew mew
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
 771 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 28.04.2021 08:16:51
[ + 3 | ]

Töihin

[53394] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [600x600] [] []
tiedosto.jpg

mee töihin

 · 

kauppisen pete

(10)
28.04.2021 08:37:39
#459579 [+-] Piilota Suosittele

Miksi mennä töihin?
Mä meen pajalle rakentelee prätkää ja iltapäivästä otan kaljaa. Näin oon toiminut vuodesta 2008.
Miksi mennä töihin??

28.04.2021 17:53:03 | 17:53:18
#459696 [+-] Piilota Suosittele

Just noin puolelta lopetin. En vittu mee taas tekemään töitä. Vasta aamulla. Ellei sitten tule jotain paniikkiviestiä jostain kuten viikonloppuna.

[ 3 viestiä | ]