koripalloa koripalloa
minä olen kovaäänisin :3 minä olen kovaäänisin :3
lajittelua lajittelua
Homo, Homompi, Hessu Homo, Homompi, Hessu
taikaruukku taikaruukku
Todiste: Rahalla voi ostaa onnea Todiste: Rahalla voi ostaa onnea
nyt pelataan :3 nyt  pelataan :3
Volmari85 Volmari85
Loimaan lukiossa -93 Loimaan lukiossa -93
Peak perfonmance Peak perfonmance
17-vuotiaat tytöt vauhdissa 17-vuotiaat tytöt vauhdissa
Tuukka Virtaperko Tuukka Virtaperko
miten kotipitsassa kypsennetään pitsaa miten kotipitsassa kypsennetään pitsaa
Moomin History X Moomin History X
nyt voit kokea oikean vaaran lentämisessä nyt voit kokea oikean vaaran lentämisessä
höhöhö höhöhö
Tasapainoinen vapaakasvatettu tyty Tasapainoinen vapaakasvatettu tyty
Hyvä puhe Tynkkyseltä eduskunnassa YLEstä Hyvä puhe Tynkkyseltä eduskunnassa YLEstä
mesikämmen round two mesikämmen round two
Ihana nainen Ihana nainen
Pizzeria ja pub Teheran Pizzeria ja pub Teheran
Sanna tiedottaa Sanna tiedottaa
homottaa homottaa
väkivalta usassa väkivalta usassa
 771 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.55 MB, 2 tiedostoa, 26.04.2021 21:28:25
[ + 5 | ]

Pari hassun hauskaa kuvaa

[53363] [tiedosto-1.jpg] [0.05 MB] [526x635] [] []
tiedosto-1.jpg
[53362] [tiedosto-2.jpg] [0.51 MB] [1467x693] [] []
tiedosto-2.jpg

neekeri

(1398)  · 

rasisti

(76)
26.04.2021 22:09:54 | 22:10:21
#459149 [+-] Piilota Suosittele

Kullttuuri-identiteetin ja lajin vertaaminen toisiinsa on vähän tyhmää. Suomalaisuuteen kun riittää jo Suomen passi. Passi ei kuitenkaan takaa sitä miten itensä identifioi. Suomalaisuus ei ole mitään sellaista, jonka jokin nettiyhteisö tai kriittisesti maahanmuuttoon suhtautuva voi päättää. Ulkomaalaistaustainen voi siis kokea olevansa suomalainen siinä missä lukuisia sukupolvia suomessa asuneen suvun jälkeläinenkin. Yli päätään on vähän typerää inttää vastaan jos joku tai jotkut kokevat olevansa suomalsia. Mitä tarkoitusta sellainen edes palvelee?

26.04.2021 22:52:49 | 22:53:04
#459176 [+1] Piilota Suosittele

>>459149
Mä luulen, että ne ihmiset joiden maahanmuuttoa aivokapasiteetin omaavat ihmiset ei pää osin edes koe itseään suomalaisena, vaan pitävät meitä alempana kansana. Ja ei, ei se ole rasismin vika.

[ 11 viestiä | ]