demari demari
Melontaa Melontaa
Valittajat vs todellisuus Valittajat vs todellisuus
Hips don't lie Hips don't lie
Taiteellinen taustakuva Taiteellinen taustakuva
Karhutkin on fiksumpia kuin neekerit Karhutkin on fiksumpia kuin neekerit
mikä elää syömättä? mikä elää syömättä?
työmatka taittuu lauleskellen työmatka taittuu lauleskellen
Safe and s♂und Safe and s♂und
Täysjyväruikuttaja Täysjyväruikuttaja
annos pepe annos pepe
kovat bileet kovat bileet
mitä vittua nyt taas mitä vittua nyt taas
Vastustamaton pylly Vastustamaton pylly
Nyaaa.... Nyaaa....
Hapsi menossa päivätansseihin Hapsi menossa päivätansseihin
Hyi helvetti Hyi helvetti
Pylly Pylly
Ultimate showdown, luolasto-edition. Ultimate showdown, luolasto-edition.
Yritys 3. Yritys 3.
Ihana mies Ihana mies
Katson kun vahva itsenäinen luolastolainen aukaisee sivuston. Katson kun vahva itsenäinen luolastolainen aukaisee sivuston.
Suklaata Suklaata
käytätkö alkoholia käytätkö alkoholia
 1 071 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.26 MB, 2 tiedostoa, 04.04.2021 09:29:13
[ + 3 - | ]

hihi

[52835] [1.jpg] [0.16 MB] [1280x1059] [] []
1.jpg
[52834] [2.jpg] [0.09 MB] [640x897] [] []
2.jpg

jussi halla-aho

(60)

soma li

li andersson

(29)
05.04.2021 01:45:20
#454114 [+-] Piilota Suosittele

Niin... reilu vuosi sitten eli hieman ennen korona-aikaa itsekin PS-jäsenenä juotin humalaan Vihreää pariskuntaa, joista toinen lisäksi Ay-aktivisti. Toinen Vihreä tosin oli kyllä Formula 1:n asiantuntija ja kisoista kiinnostunut eli ns. realisti-Vihreä.

Ja oma muijakin on Kokoomuksen Vihreän suunnan ihmisiä ja närkästyy aina kun puhun ählämeistä tai kuukereista. Wolttineekeri-sanastakin otti oikein pulttia. Muijan veljet tosin ovat kaikki PS-kannattajia perheineen...

[ 10 viestiä | ]