Jos naiset oppis oleen aina tuossa asennossa ja pitäs lättynsä kiinni, niin ainakin kaikki mun ongelmat olis selätetty. Paitti alkoholismi, mutta teen sen kaikkien muiden puolesta. Maailmassa nähkääs pitää olla tietyn verran alkoholisteja, tai sen tasapaino kärsii, ja minä olen ottanut taakakseni kantaa sitä. Ajattelin että, vaikka ei minullakaan rahaa paljoa ole, mutta jossain kehitysmaassa asuvalla sitä on vielä vähemmän ni miettikääs jos sille tulis alkoholismi, se vasta karmeeta olisikin, eihän sillä olisi mitään mahdollisuutta vetää kännejä päivittäin. Olenkin vähän tämmöinen nöyrä super sankari.
[
7 viestiä
|
]
⭰
rabs
Baxter don't share
Maalivahtikipsu
baardit :3
Miten voit viihtyä tuolla? O__O >:3
auto vilkuttaa
mietelause
Hyväksyn tämän pensaan :3
pelastakaa meidät :3:3:3
Kottikärrysi olivat epätasapainoisesti pystyssä ^_^