amine lyönnti apu apustaja amine lyönnti apu apustaja
Kalannappaaja Kalannappaaja
Darius Darius
taidonnäyte taidonnäyte
täällä on kiva kipeillä :3 täällä on kiva kipeillä :3
tärähti tärähti
Ratkaisu Ratkaisu
Jennifer Aniston Jennifer Aniston
Sikari-sakari Sikari-sakari
eroa eroa
Säikähti Säikähti
Ristusperkele pesi tukkansa Ristusperkele pesi tukkansa
Bowel Artist Bowel Artist
Puunkaato Puunkaato
🤘Slipknot🤘 🤘Slipknot🤘
ilmapatja ilmapatja
miten meni niiku omasta mielestä miten meni niiku omasta mielestä
korkea kulttuuria korkea kulttuuria
Nälkä. Nälkä.
Kermit ei voi hyvin Kermit ei voi hyvin
Kirk & Scotty after the fight with Klingons Kirk & Scotty after the fight with Klingons
rapsutusta rapsutusta
Ace3 Ace3
sai kaverin :3 sai kaverin :3
 657 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 19.03.2021 10:11:38
[ + 4 - | ]

Loled

[52483] [Screenshot_20210318-213428_Instagram.jpg] [0.2 MB] [720x1560] [] []
Screenshot_20210318-213428_Instagram.jpg

19.03.2021 14:24:19
#449095 [+1] Piilota Suosittele

Kuka käyttää jotain instagramia?
Ja jos käyttää niin turha itkeä, että viestejä poistetaan. Omat alustat voivat poistaa mitä haluavat sivuiltaan.

>>449074
Kukahan edes olettaa, että noilla sivustoilla olisi sananvapautta?

19.03.2021 14:44:19
#449101 [+-] Piilota Suosittele

>>449095
"Kukahan edes olettaa, että noilla sivustoilla olisi sananvapautta?"

Olet ymmärtänyt sananvapauden väärin. Sananavapaudella ja somekanavan linjauksella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kenellä tahansa on käytännössä mahdollisuus sanoa ja kirjoittaa lähes mitä tahansa, mutta ketään ei voi sen paremmin pakottaa kuuntelemaan kuin julkaisemaan.

19.03.2021 16:54:02 | 16:54:15
#449121 [+-] Piilota Suosittele

>>449111
Yksityisellä yrityksellä on oikeus määritellä miten omistamillaan sivuilla keskustelua käydään, kunhan lakia ei rikota ja näin kuuluukin olla.

Silloin kun kirjoiteltiin vielä paperilehtiin, niin sama juttu. Tosin silloin kukaan ei valittanut sananvapaudesta kun lehti kieltäytyi julkaisemasta kaikkea mahdollista roskaa.

Jos botit ärsyttävät, kannattaa miettiä miksi ne ovat olemassa. Ne ovat olemassa siksi, että kenenkään aika ei riitä poistelemaan sitä määrää paskaa, jota ihmiset nykyään tuntevat tarpeekseen suoltaa.

19.03.2021 17:12:32
#449122 [+-] Piilota Suosittele

>>449121

Niinkö? Koska yksittäisiä sanoja kielletään niin koko rimpsu jää julkaisematta. Esim. Jätkä-sana kielletty, ainakin viimeksi. Joten kun yritin kirjoittaa jakelusta jätkänsaaressa niin oli kuulemma vihapuhetta.

[ 14 viestiä | ]