Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4) Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4)
Pippeli Pippeli
merirosvot merirosvot
Ihana nainen Ihana nainen
minun paikka :3 minun paikka :3
Viskikolan kämppä Viskikolan kämppä
Juha on pösilö Juha on pösilö
Pötköttelypaikka Pötköttelypaikka
komeetta 67P mittakaavassa (los angeles) komeetta 67P mittakaavassa (los angeles)
Ryssät ryssii kaiken Ryssät ryssii kaiken
Prinsessa Lesbiaani Prinsessa Lesbiaani
Kundalini Express - Love and Rockets Kundalini Express - Love and Rockets
haukotus haukotus
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
kengän kiilloke kengän kiilloke
Kjäh röh! Kjäh röh!
Sartarin tuli (Kuun polku 4/4) Sartarin tuli (Kuun polku 4/4)
Tulen moikkaan vaikka väkisin Tulen moikkaan vaikka väkisin
ajetaan varovaisesti ajetaan varovaisesti
A 19-year-old Robin Williams in 1969 A 19-year-old Robin Williams in 1969
Kirsi; tuo Rovaniemen kirppiskauppanatsi Kirsi; tuo Rovaniemen kirppiskauppanatsi
Calm down Calm down
Osu ja Uppos Osu ja Uppos
tämä taisi olla virhe <:3 tämä taisi olla virhe <:3
 653 näyttökertaa, 5 viestiä, 4 MB, 1 tiedosto, 18.03.2021 21:51:19
[ + 2 | ]

sillä välin meksikossa

[52468] [0.mp4] [4 MB] [384x848] [] []

meksiko

(15)  · 

trump

(332)
19.03.2021 22:49:17
#449212 [+-] Piilota Suosittele

>>449053
Ei siellä juurikaan Meksikon rajavalvonta estä ihmisiä lähtemästä maasta. Kun väkeä on liikaa ja suurin osa on köyhyysrajan alapuolella elävää paskasakkia niin hallitus on vain mielissään jos nämä lähtevät ”etsimään onneaan” muualta eli siirtyvät jonkun muun vaivoiksi. Jännästi Irakissakaan ei rikkaita vainota vaan Suomeenkin tulee vain lähes lukutaidottomia kalluja jotka kotimaassaan kokevat hirveää poliittista vainoa.

19.03.2021 23:19:09
#449222 [+-] Piilota Suosittele

>>449212 näissä maissa köyhyys on lähes tulkoon rikollista ja köyhyys on halveksittavaa irakissa jossa rikkaat pilkkaa köyhiä ja käyttää niitä esim. seksiorjina

20.03.2021 13:34:11 | 13:35:05
#449325 [+-] Piilota Suosittele

>>449212
Sitten se kuulostaa että toinen puskee ja toinen koittaa estellä. Ajattele jos ryssät tekis näin, eiku ne on kyllä suurin vähemmistö Suomessa...

>>449222
Täällä köyhyys on jotain mihin kannustetaan.

[ 5 viestiä | ]