mengele mengele
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
jonnet ei muista jonnet ei muista
huutista... huutista...
kun helvetti jäätyy kun helvetti jäätyy
markku leikkaa markku leikkaa
Pieni luistinrata roihupellossa Pieni luistinrata roihupellossa
mäkkäri mäkkäri
forever bathroom forever bathroom
Nokia Nokia
dumb dumb
Luolastomiitti Luolastomiitti
macgyver hoitaa homman macgyver hoitaa homman
börheä leipä börheä leipä
Ei kiitos. Ei kiitos.
Mökötys Mökötys
Sulla on 5 asti aikaa tuoda rahat! Sulla on 5 asti aikaa tuoda rahat!
Myö ollaanki homoja! ihihihihiii lällälläää! Myö ollaanki homoja! ihihihihiii lällälläää!
Hohto Hohto
antiikkinen panokone antiikkinen panokone
Jussi Jussi
humalaton helmikuu humalaton helmikuu
vibraattori vibraattori
hienompi ilmapallo hienompi ilmapallo
 724 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.41 MB, 1 tiedosto, 14.03.2021 20:00:55
[ + 3 - | ]

Nolo valkoritari 🤣

[52355] [Screenshot_20210314-185848_Twitter.jpg] [0.41 MB] [1077x1840] [] []
Screenshot_20210314-185848_Twitter.jpg

twitter

(175)  · 

valkoritari

14.03.2021 20:17:38
#447563 [+-] Piilota Suosittele

Minun on vaikea uskoa että joku joutuu jokainen päivä rasistisen käytöksen kohteeksi. Uskallan väittää että tässä ulinassa on melko usein kyse silkasta uhriutumisesta.

14.03.2021 20:28:21
#447566 [+-] Piilota Suosittele

>>447563
Mulle vittuiltas joka päivä niin saattashan tuo olla, että kyllästyisin ja lähtisin. Tai niinku tuo meidän lähikauppa niin siellä on joku vähän sen näkönen likka myymässä, että ei oo ihan arjalaisesta perheestä. Sanon sille joka kerta, että tuommosen puolisuomalaisen pitäis painua vittuun. Vaan ei, siinä se saatana vaan istuu ja ihmettelee. Ehkä se vaan ei oo nähäny mun käsiä sen panssarilasin takkaa niin oon viime aikoina ruvennu nostaan toisen jalan siihen kassienlastauspaikalle ja siinä sitten viittonu ja hokenu sille vittua. Ei se tajua vittuakaan ja sehän se vasta vituttaakin.

14.03.2021 23:50:34
#447623 [+-] Piilota Suosittele

Nasimahan on kaunis nainen.
Mutta suomalaisvastainen ja muutenkin hölmö ja sinisilmäinen. SDP:ssä näitä vastaavia on liikaa tällä hetkellä, toivottavasti puolue herätellään sisältäpäin.

[ 6 viestiä | ]