Vivamort engages direct control Vivamort engages direct control
Robottien ja demonien vallankumous Robottien ja demonien vallankumous
Daeodon Daeodon
minä vaan tulin tänne :3 minä vaan tulin tänne :3
maitoa ja keksiä maitoa ja keksiä
Her Countenance Her Countenance
Nyt riittää jo Nyt riittää jo
Daddy Daddy
Perkele! Perkele!
Bazookas Bazookas
Vicki Li Vicki Li
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Mitä kuuluu siellä alhaalla :3 Mitä kuuluu siellä alhaalla :3
Köyhät kyykkyy Köyhät kyykkyy
Lapset leikkii oppositiota Lapset leikkii oppositiota
My doink fell off! My doink fell off!
Etelän kostajat Etelän kostajat
Kissa herätti Kissa herätti
tissit tissit
Tissejä taas Tissejä taas
Olette varoitetut Olette varoitetut
Greatest Knight Rider sequence EVER! Greatest Knight Rider sequence EVER!
Ilmastotekoja Ilmastotekoja
Metallica - Whiskey in a Jar Metallica - Whiskey in a Jar
@-
 848 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 09.03.2021 22:52:26
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 09.03.2021.

Ja oli salaliittoteoriaa väittää toisin...

[52246] [ethehe.jpg] [0.09 MB] [610x745] [] []
ethehe.jpg

salaliittoteoria

(10)  · 

haalitus

 · 

korona

(299)  · 

vaalit

(57)
09.03.2021 23:21:32
#446114 [+-] Piilota Suosittele

Ihan normaalia hallitukselta. Valehtelua joka puolella.
Ei osattu toimia silloin kun piti. Möhlittiin maskien kanssa. Möhlittiin Al-Holin kanssa. Möhlittiin ihmisten kanssa. Mitään muuta ei hallitus ole tehnyt kuin möhlinyt ja sählännyt.

10.03.2021 02:21:14
#446157 [+-] Piilota Suosittele

Ei vaaleja siirretä! Ei varppiinsa! Ei ikinä! Kyllä meillä on niin hyvä systeemi, että voidaan äänestää koska tahansa! A... ai Persut ois voittamassa vaalit? No siis tuota täytyyhän sitä sitten vaaleja siirtää kansanterveyden nimissä! Ehdokkaiden rekisteröintipäivää samoin. Koska.. öööö no kun korona! Just just! Siksi vaaleja pitää siirtää, niinhän se olikin. Heh, melkein jo unohdin että miksi. Hehe, eikö olekin hupsua? Kuulitteko muuten sitä vitsiä siitä ja tästä.....

[ 3 viestiä | ]