N E E N E E
Mikki, Hessu ja Aku Vietnamissa Mikki, Hessu ja Aku Vietnamissa
Ihana rakas Ihana rakas
Mustaa ja makiaa 3/3 Mustaa ja makiaa 3/3
mummot kummoon mummot kummoon
arvaa kuka arvaa kuka
Laskettelua tulivuorella Laskettelua tulivuorella
diesel kanaa diesel kanaa
Mustaa ja makiaa 2/3 Mustaa ja makiaa 2/3
Michelin Michelin
Ihana nainen Ihana nainen
Mikä tota vaivaa Mikä tota vaivaa
Työkkärin uusi aktiivimalli Työkkärin uusi aktiivimalli
tulevaisuus on täällä tulevaisuus on täällä
Vanhaa kuvaa Vanhaa kuvaa
oikeaa musiikkia oikeaa musiikkia
Hyvvää yötä mussukat Hyvvää yötä mussukat
gloryhole gloryhole
Lisää vanhaa kuvaa Lisää vanhaa kuvaa
Keimon omakuva Keimon omakuva
suvakkien pettymys suvakkien pettymys
mönkkärirallia mönkkärirallia
Ihana nainen Ihana nainen
bendele jäin nalkkiin bendele jäin nalkkiin
 965 näyttökertaa, 14 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 09.03.2021 21:21:44
[ + 3 | ]

Somali


somali

(105)  · 

tyttö

(451)  · 

pissis

(11)  · 

bussi

(88)  · 

kuski

(11)  · 

selkkaus

09.03.2021 21:54:12
#446079 [+1] Piilota Suosittele

>>446076 No aika usein ne on somppuja jotka luulee että ostoskärryt on ok työntää kotiin. Tai bussipysäkille asti ja hylätä ne siihen. Hienoja ihmisiä joiden avulla maamme nousee uuteen kukoistukseen. Lisää näitä ja oi mitkä loiston päivät tällä maalla onkaan edessään!

09.03.2021 22:24:16
#446094 [+-] Piilota Suosittele

Rakentelin videon downloadaamisesta Asus Tinkerboardista videotallentimen. Sillä saan tallennettua Youtubesta minkä tahansa videon. Teksteillä tai ilman. Äänillä tai erikseen.

10.03.2021 02:24:28
#446159 [+-] Piilota Suosittele

Nyt teit kirjotusvirheen. Ei somali vaan somaliT. Voimafantasioin, että jos oisin ite ollu dösässä niin oisin pyytäny kuskia seisomaan kameran eessä ja muita matkustajia pitämään suostuvan hiljasuuteen ku yhessä sitten heitellään nekrut kadun varteen.

10.03.2021 04:14:51
#446193 [+-] Piilota Suosittele

>>446180
Kyllähän lumihiutaleet osaavat esiintyä uhreina. Sitä ei ole kukaan koskaan epäillytkään. Onhan kaikilla tummilla oikeus hajottaa talotkin, jos helsingin versioita kuunnellaan, eikä suomessa osattaisi tehdä kuin karjalanpaistia ilman rikastajia, jos kuunnellaan toista... Todellisuus on ainut pikkujuttu, joka saattaa olla hakusessa.

10.03.2021 07:07:48
#446204 [+-] Piilota Suosittele

Tarina tulee päättymään niin, että kuvaaja saa sakot. Liputta kulkeva saa henkilökohtaisena pahoituksena saman kuin polttoainetta varastanut.

[ 14 viestiä | ]