Lehmikissa Maru :3 Lehmikissa Maru :3
Enää et tuu mun nurkille kurnuttaa Enää et tuu mun nurkille kurnuttaa
Sopivasti ananasta pizzassa Sopivasti ananasta pizzassa
ww3 soon ww3 soon
False Positive - Specimen (1/3) False Positive - Specimen (1/3)
Ei haittaa. Ei haittaa.
Tosi ystävä :) Tosi ystävä :)
aaaaaaaaAAAAAAAAA aaaaaaaaAAAAAAAAA
Mieluisa lelu Mieluisa lelu
viimeinen lento ;__; viimeinen lento ;__;
Re1 Re1
elämä elämä
naanaa tsippari naanaa tsippari
Mitä muutakaan odotitte? Mitä muutakaan odotitte?
Trashia aamuyöhön... Trashia aamuyöhön...
Woah Woah
maukoisaa maukoisaa
False Positive - Specimen (2/3) False Positive - Specimen (2/3)
Kahvisi ei kelpaa kuin haudattavaksi >:3 Kahvisi ei kelpaa kuin haudattavaksi >:3
Leikki loppui paskaan Leikki loppui paskaan
Vagina revähti Vagina revähti
False Positive - Specimen (3/3) False Positive - Specimen (3/3)
youpedo youpedo
Rasistit öyhöttämässä Rasistit öyhöttämässä
 756 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.04.2021 08:51:16
[ + 5 - | ]

Hesarin uutisointi vuonna 1998

[53126] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [664x418] [] []
tiedosto.jpg

hesari

(17)  · 

somali

(105)
18.04.2021 10:26:09
#456997 [+2] Piilota Suosittele

Melkein 23 vuotta uutisesta, eli yksi sukupolvi myöhemmin ja sama meno jatkuu, mutta hesari ei kerro muuta kuin tekijän / tekijöiden takin, housujen ja päähineen värin.

18.04.2021 10:51:50
#457006 [+1] Piilota Suosittele

>>457000 Itis pelkästäänkö? Kokonaisuudessaan tietyt "hengailu" alueet helsingin keskustassa, merirastila / vuosaari,(vantaa) hakunila, mellunmäki, kontula, tikkurila, vartiokylä jne missä vaan on kaupungin asuntoja, halpoja niiden ei tarvitse olla. Siellä näkee kun somppulauma valtaa alueen heimolleen ja sitten alkaa "harrastukset".

19.04.2021 21:26:31
#457243 [+1] Piilota Suosittele

>>457148 Niin no. Viereinen puhos taas tuntuu olevan hiekkakansan kansoittama toki siellä sompanssejakin pyörii, mutta ylipäätään itä tuntuu olevan täynnä eri ikäisiä somppu laumoja. Mellunmäki ja merirastila-vuosaari perheellisiä somppuja eli häiriötä aiheuttaa alle 18v sompanssit, itis, kontula, hakunila nuorten yksinasuvien somppujen rähinäporukkaa joka häiriköi keskustaa myöten. Tiksi ja vartiokylä on vaikea sanoa, mutten menisi mielellään Dixiin, asema tasoille tai heurekan puistoon ilta-yö aikaan kun joko teini tai täysi ikäiset apinat tulee laumalla haastaan riitaa tai yrittämään rullaamista.

20.04.2021 16:45:23 | 16:46:03
#457411 [+-] Piilota Suosittele

Joku demari sanoi kuulemma aikoinaan näin: "Somalialaiset on syytä pysäyttää rajalle. Otetaan nimet ylös ja luvataan harkita. Todetaan, että Neuvostoliitto on turvallinen maa. Jos joku on eri mieltä, niin sitten riidellään. Ellei näitä pysäytetä, miten sitten muitakaan"

Koska hallitsematon pakolaispolitiikka johtaisi Suomessa siirtolaisvihaan ja fasistisiin ilmiöihin. Ei ollut väärässä.

[ 10 viestiä | ]