tuulista tuulista
Hapsiaisellemme <3 Hapsiaisellemme <3
Purrito :3 Purrito :3
Välipalapiilo Välipalapiilo
Suklaata Suklaata
Nalle ja duckface Nalle ja duckface
Heimosenkeimo puoliltapäivin Heimosenkeimo puoliltapäivin
Pupu kuvauksessa Pupu kuvauksessa
Tärkeitä videoita Tärkeitä videoita
Vankilat euroopassa täyttymässä Vankilat euroopassa täyttymässä
Piraatti apu Piraatti apu
Kimppakivaa Kimppakivaa
Ajanmukainen puhetyyli Ajanmukainen puhetyyli
Nyt on SYKSY SAATANA! Nyt on SYKSY SAATANA!
Alcina dimitrescu Alcina dimitrescu
MOTO-RIIKKA MOTO-RIIKKA
Noniin Noniin
lepanki mies lepanki mies
Rekat Rekat
Tämmöstä tällä kertaa Tämmöstä tällä kertaa
Försvarsmakten Försvarsmakten
Raakku katastrofi 2024, Stora Raakku katastrofi 2024, Stora
Ystävykset Ystävykset
luo lasto luo lasto
 709 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 04.03.2021 17:57:22
[ + 4 - | ]

herrggujen herggu

[52138] [20210302_182058.jpg] [0.3 MB] [1210x908] [] []
20210302_182058.jpg

naminami

04.03.2021 23:30:04
#444458 [+-] Piilota Suosittele

>>444398
Bu man thers chickan!

>>444422
Kana on köyhien lihaa.

Kana on kohtuuhalpaa ja hyvää. Kala on kallista vaikka niin paljon terveellisempää. Ei se tosin itsekseen järvestä pannulle hyppää.

06.03.2021 04:44:31
#444845 [+-] Piilota Suosittele

Kah, siinähän on lautasellinen autismia ja vammasuutta. Nami nami oli muuten kortsumerkki aikonaan.

ps. sulla on muuten vitun ruma lautanen.

[ 9 viestiä | ]