afrikkalainen työmaa afrikkalainen työmaa
tunnista sairauden merkit ajoissa tunnista sairauden merkit ajoissa
ilta digimummon kanssa ilta digimummon kanssa
Animaatio Animaatio
Sormetusta Sormetusta
näin saalistetaan anime gf näin saalistetaan anime gf
perse perse
Mehujen metkut Mehujen metkut
työtön börh työtön börh
ei mahu ei mahu
Ihana nainen Ihana nainen
työkkärin manne työkkärin manne
Tuolituoli Tuolituoli
hieno kämppä hieno kämppä
Äärioikeistolaista terrorismia Äärioikeistolaista terrorismia
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
huutista huutista
LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ
ne huijas ne huijas
TikTok ripulia TikTok ripulia
Videokokoelma Videokokoelma
Painavia ukkoja Painavia ukkoja
tepu tepu tepu tepu tepu tepu
 797 näyttökertaa, 2 viestiä, 2.52 MB, 1 tiedosto, 27.02.2021 05:49:14
[ + 3 | ]

atk:n rakennusta

[52017] [0.mp4] [2.52 MB] [398x224] [] []

27.02.2021 11:29:21
#442489 [+-] Piilota Suosittele

Näin oikeasti vastaavan rakennelman aikoinaan Cruz Brokerissa huollossa toimiessani. Kaikki oli teipattu kiinni teipillä. Jannu oli ostanut osat ja ihmetellyt kun ei toimi eikä käynnisty. Sanoin luukulla, että mikäli jos et tiedä mikä vian aiheuttaa tai jokin komponetti on rikki maksaa sen testaaminen 40 euroa siitäkin huolimatta että mikään ei olisi rikki. Jannu sanoi ja sanoi, että on ammattilainen ja osaa nämä asiat. Insinööri noksulla. Noh, ei siinä mitään.

Otin koneenhuoltoon ja pistin jonon jatkoksi. Minulla oli vielä 2 konetta testattavana ennen sitä. Kun pääsin kiinni ja avasin kotelon, meinasin pudota siihen paikkaan. Oli melkoinen teippisekamelska. Emo oli myös pultattu suoraan koteloon ilman jatkopaloja. Harmi kun tuolloin en ottanut ottamaani kuvaa mukaan kun työsuhde päättyi. Oli se vaan niin mainio.

Kun kaveri tuli hakemaan konettansa niin kyselin vähän asiasta. Ja varmistui, että on aikaisemmin rakennellut AT-pohjaisia laitteita, että rakennusvirhe varmaan tuli siitä. Selma....

27.02.2021 16:02:17
#442612 [+-] Piilota Suosittele

>>442489
Hah :D Mun kone näyttää roskakorilta sisältäkin, mutta toimii. Pitää käydä puhaltamassa taas pölyt helvettiin niin toimii pidempään.

Videolla esittelyssä Pc-Huolto Apache Oy.

[ 2 viestiä | ]