Koriste-esine Koriste-esine
no miksipä vitussa ei? no miksipä vitussa ei?
Stargåte Stargåte
Tässä on maailman suurin spurdo Tässä on maailman suurin spurdo
Terveempi ajattelutapa Terveempi ajattelutapa
Sharing happines Sharing happines
Hymyhuulet Hymyhuulet
pettymyksen elämä >:( pettymyksen elämä >:(
Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Onnellisuuden huipentuma Onnellisuuden huipentuma
linssilude linssilude
Maanantai vituttaa Marsissakin Maanantai vituttaa Marsissakin
Ukrainalaisilla on satku :D Ukrainalaisilla on satku :D
Norjalainen Uber taksi Norjalainen Uber taksi
Otti gansta selfien Otti gansta selfien
Asylum Asylum
saanko jotain herkkuja :3 saanko jotain herkkuja :3
Totta ainakin Helsingissä Totta ainakin Helsingissä
Kukkuu, mitä lintu? Kukkuu, mitä lintu?
Se sanoo sinun olevan homo Se sanoo sinun olevan homo
Kääriytyy Kääriytyy
Vessa Vessa
En voi hyvin En voi hyvin
Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi
 796 näyttökertaa, 2 viestiä, 2.52 MB, 1 tiedosto, 27.02.2021 05:49:14
[ + 3 | ]

atk:n rakennusta

[52017] [0.mp4] [2.52 MB] [398x224] [] []

27.02.2021 11:29:21
#442489 [+-] Piilota Suosittele

Näin oikeasti vastaavan rakennelman aikoinaan Cruz Brokerissa huollossa toimiessani. Kaikki oli teipattu kiinni teipillä. Jannu oli ostanut osat ja ihmetellyt kun ei toimi eikä käynnisty. Sanoin luukulla, että mikäli jos et tiedä mikä vian aiheuttaa tai jokin komponetti on rikki maksaa sen testaaminen 40 euroa siitäkin huolimatta että mikään ei olisi rikki. Jannu sanoi ja sanoi, että on ammattilainen ja osaa nämä asiat. Insinööri noksulla. Noh, ei siinä mitään.

Otin koneenhuoltoon ja pistin jonon jatkoksi. Minulla oli vielä 2 konetta testattavana ennen sitä. Kun pääsin kiinni ja avasin kotelon, meinasin pudota siihen paikkaan. Oli melkoinen teippisekamelska. Emo oli myös pultattu suoraan koteloon ilman jatkopaloja. Harmi kun tuolloin en ottanut ottamaani kuvaa mukaan kun työsuhde päättyi. Oli se vaan niin mainio.

Kun kaveri tuli hakemaan konettansa niin kyselin vähän asiasta. Ja varmistui, että on aikaisemmin rakennellut AT-pohjaisia laitteita, että rakennusvirhe varmaan tuli siitä. Selma....

27.02.2021 16:02:17
#442612 [+-] Piilota Suosittele

>>442489
Hah :D Mun kone näyttää roskakorilta sisältäkin, mutta toimii. Pitää käydä puhaltamassa taas pölyt helvettiin niin toimii pidempään.

Videolla esittelyssä Pc-Huolto Apache Oy.

[ 2 viestiä | ]