haistakaa köyhät vittu haistakaa köyhät vittu
ricardo reenaa ricardo reenaa
Frollo ei osaa olla sytyttämättä tulipaloja, selvä todiste Frollo ei osaa olla sytyttämättä tulipaloja, selvä todiste
Mites teidä kaveripyynnöt Mites teidä kaveripyynnöt
:D :D
Fft fft Fft fft
Semmoset haasteet Semmoset haasteet
Yllättävä vastustaja! Yllättävä vastustaja!
Ollaanko me menossa johonkin :,3 Ollaanko me menossa johonkin :,3
Pussy x pussy action Pussy x pussy action
Dad Dad
Teukka Teukka
Nugs Nugs
Live fast Live fast
Ipaska jumissa Ipaska  jumissa
Tää Avengers: Endgame vaikuttaa lupaavalta Tää Avengers: Endgame vaikuttaa lupaavalta
Vittu miten ärsyttävä ääni Vittu miten ärsyttävä ääni
Poliisi poistaa saastat kaduilta Poliisi poistaa saastat kaduilta
Vegaani-Virgin vs. Munamaito-Chad Vegaani-Virgin vs. Munamaito-Chad
Puistolelu Puistolelu
Nuoriso villitys Nuoriso villitys
Mr. Creosote Mr. Creosote
Pallo Pallo
Nälkäinen kroko Nälkäinen kroko
 780 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 26.02.2021 20:31:11
[ + 7 | ]

Foorumista bongattua

[52012] [tiedosto.png] [0.08 MB] [333x404] [] []
tiedosto.png

mummo

(140)  · 

korona

(299)
26.02.2021 23:43:19
#442354 [+-] Piilota Suosittele

Eli meidän on helppo huudella vanhuksille, koska he ovat itse niin opettaneet?
Ymmärsinkö oikein?

27.02.2021 13:16:54
#442515 [+-] Piilota Suosittele

Ihmettelen suuresti näitä apinoita joille maskin käyttö on mahdotonta, ja käsidesi on saatanasta. Toivottavasti saavat sen taudin, eivätkä tartuta muita.

27.02.2021 16:08:45
#442617 [+-] Piilota Suosittele

>>442515
Paskanaamojen takia sairastan sitä nyt jo toista viikkoa, tai sitten se on kissa kun olen allerginen. Itse käytän maskia ja desiä aina kun käyn kaupassa tai muuten. Kavereita voi tavata netissä. Työ on pullonkaula.

27.02.2021 16:55:37
#442644 [+-] Piilota Suosittele

>>442617 Ookko käyny testissä? Jos pystyt kotona sairastaan nii oot onnekas. Minulla on monia tuttuja töissä Oulun uliopistollisessa, ja heidän kertomuksensa mukaan se ei ole flunssa. Pahimmillaan se on kauhutarina.

27.02.2021 18:44:26
#442686 [+-] Piilota Suosittele

>>442307
>>442354
>>442515
>>442617

Myydäänkö missään läskipäille tehtyjä maskeja? Mun korvat on monta senttiä taaempana ku tavallisilla ja leukaperät ku elämänsä steroideja vetäneellä gorillalla. Ei saatana pysy maskit naamalla ku koko ajan pitää hiplata, että pysyis pärstä suojassa. Vituttaa käyttää korealaisille lapsille tehtyjä maskeja ku koko ajan pitää repiä johonkin suuntaan kaupoissa ja sitten kuitenkin joutuu hipelöimään ostoksia.

27.02.2021 20:51:16
#442730 [+-] Piilota Suosittele

>>442644
Yhdessä vaiheessa jouduin hengittämään täysteholla etten tuntisi tukehtumisen tunnetta. Pulssini on tällä hetkellä ~100, normaalisti lepopulssini on 50-max70. Otan tämän 3 viikkoa vakavasti.

Työt onnistuvat, mutta tosi hitaasti. Toivottavasti en ole pysyvästi vahingoittunut. Olen tehnyt kaikkeni tämän viruksen leviämisen estämisen suhteen, ja vituttaa maskittomat idiootit jotka eivät edes halua pestä käsiään vaikka se vitun desi on siinä ilmaisiksi tarjolla.

27.02.2021 21:49:52
#442763 [+-] Piilota Suosittele

>>442699
>>442703



>>442730
Hassu rakas, kerron tän sulle ny ihan suoraan. Nää oot ollu pysyvästi vahingoittunu jo pitkän aikaa. Viruksen leviämisen suhteen et oo kuitenkaan teheny kaikkees, joten elä etes valehtele. Sullakin on niitä siittiöistä kasvaneita sairauksia :(

02.03.2021 04:01:47
#443697 [+-] Piilota Suosittele

>>442703
>>442699

Te ootte ihan kakkapyllyjä. Tännään piti taas käyttää maskia niin hyvä ku pysy nokka peitossa, mutta se maskin alaosa oliki alahuulen alla. Perseestä tuommoset mieslapsille suunnitellut aparaatit. Ja silimät ja otta oli hiessä ku ois isommistaki orgioista tullu. Juutalaisten metkuja sanon minä. Juutalaisten metkuja.

[ 19 viestiä | ]