se olikin 850 euroa kuussa se olikin 850 euroa kuussa
Totuus taas. Totuus taas.
Kärpäsansa Kärpäsansa
Sulkia hattuun perussuomalaisille Sulkia hattuun perussuomalaisille
Veronmaksajan aamiainen Veronmaksajan aamiainen
Ku sattuu niin tottuu Ku sattuu niin tottuu
sandra bull sandra bull
Asiat törkeysjärjestykseen Asiat törkeysjärjestykseen
ihana nainen ihana nainen
huvila ja huussi huvila ja huussi
Muutama kuva 9. Muutama kuva 9.
Perussuomalaisen paradoksi Perussuomalaisen paradoksi
Peitto perkele Peitto perkele
kiik kuu kiik kuu
Kaikkea on Kaikkea on
Hyvä yleisö: Iiris Flinkkilän Twitter Hyvä yleisö: Iiris Flinkkilän Twitter
Jussi jäi kiinni valehtelusta jälleen kerran Jussi jäi kiinni valehtelusta jälleen kerran
Ihana nainen Ihana nainen
Poliittisesti korrekti Poliittisesti korrekti
007 kun aamiainen ei riitä 007 kun aamiainen ei riitä
Marinaa ja narinaa. Marinaa ja narinaa.
winrar winrar
Saatanan tunarit! Saatanan tunarit!
Seksiä Seksiä
 621 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.23 MB, 1 tiedosto, 15.02.2021 21:01:41
[ + 6 - | ]

auraonline 24/7

[51786] [0.png] [1.23 MB] [622x960] [] []
0.png

aurakalusto

 · 

nimeäminen

 · 

nimitys

 · 

seuranta

 · 

skotlanti

15.02.2021 23:10:15
#439279 [+-] Piilota Suosittele

Olis hyvä suomessakin mutta liian monta toimijaa. Sama pätee norjan junakameroihin. Näkee reaali-ajassa junan kulun ohjaamosta katsoen. Voi lähteä vaikka virtuaalimatkalle.

Sama ruotsissa. Kolmårdenin eläintarhassa on verkkokameroita pilvin pimein. Juttelin niiden ylläpitäjän kanssa monai vuosia sitten, kun vielä oli tiikerikamerakin. Kamerajärjeselmän ylläpitokulut olivat 50 000 euroa kuukaudessa. Mutta sieltä näki kaikki livenä monesta eri kamerasta eri paikoissa. Suomessa.... Ei meillä. Meillä on liikennekamera joka napsuttaa 30 min välein yhden kuvan. Ruotsissa liikennekamerakin on reaaliaikainen.

Suomi on vitu takapajula, oikeasti. Olevinaan niin edistynyt tietotekniikan käytössä. Tosiasia on aivan jotain muuta.

16.02.2021 10:16:28
#439370 [+-] Piilota Suosittele

>>439279
Onhan suomeenki tulossa realiaikaiset liikennekamerat...

Olen joskus miettiny sellaista kampanjaa, jossa tuollaiseen kameraan jalkaan käytäis lisäämässä heijastinteippi...

[ 3 viestiä | ]